۱۱۲۰۱۵۷
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

مرکل: از اسراییل برای دفاع از خود حمایت می‌کنیم

همزمان با تلاش‌های آمریکا و غرب برای خارج کردن رژیم صهیونیستی از زیر ضربات مهلک مقاومت فلسطین، صدر اعظم آلمان گفت که هرگونه آتش‌بس در درگیری‌های جاری در نوار غزه، باید شامل مذاکره غیرمستقیم با «حماس» باشد.

ایرنا: همزمان با تلاش‌های آمریکا و غرب برای خارج کردن رژیم صهیونیستی از زیر ضربات مهلک مقاومت فلسطین، صدر اعظم آلمان گفت که هرگونه آتش‌بس در درگیری‌های جاری در نوار غزه، باید شامل مذاکره غیرمستقیم با «حماس» باشد.

به نقل از خبرگزاری فرانسه، «آنگلا مرکل» صدر اعظم آلمان امروز (پنجشنبه) گفت که "مذاکرات غیرمستقیم" با «جنبش مقاومت اسلامی فلسطین» (حماس) برای پیشبرد تلاش‌ها در مسیر آتش‌بس ضروری است.

این خبرگزاری گزارش داد: مرکل که در مجمعی درباره اروپا در برلین سخن می‌گفت، افزود: البته باید مذاکرات غیرمستقیم با حماس انجام شود. وی خاطرنشان کرد که مصر و سایر کشورهای عربی هم‌اکنون در حال انجام مباحثات و مذاکراتی با حماس هستند.

صدر اعظم آلمان در عین در حال در ادامه مواضع جانبدارانه برلین به نفع رژیم صهیونیستی مدعی شد که این رژیم از حق دفاع از خود در برابر حملات راکتی از غزه برخوردار است.

بنا به گزارش «رویترز»، مرکل در گفت وگو با شبکه "وی دی آر" ادعا کرد: ما از حق اسراییل برای دفاع از خود حمایت می‌کنیم و به همین علت است که اقدامات این رژیم صحیح است، اما در عین حال می‌خواهیم به تلاش‌های دیپلماتیک برای ایجاد شرایطی پایدار و بلندمدت در منطقه کمک کنیم.

موضع گیری مرکل در حالی است که بنا به گزارش‌ها «هایکو ماس» وزیر امور خارجه آلمان امروز (پنجشنبه) به فلسطین اشغالی سفر کرده و در این سفر با وزرای خارجه و جنگ رژیم صهیونیستی دیدار می‌کند. وی گفت وگو با رئیس رژیم صهیونیستی را نیز در برنامه‌های خود گنجانده است. براساس بیانیه دفتر خارجی فدرال آلمان، ماس همچنین در رام الله با نخست وزیر فلسطین دیدار خواهد کرد، در این گفت وگوهای سیاسی به تشدید اوضاع در خاورمیانه و تلاش‌های بین‌المللی برای پایان دادن به خشونت پرداخته خواهد شد.

هایکو ماس دیروز نیز در سخنانی در پارلمان آلمان از این که سالها است دیپلماسی خاورمیانه هیچ پیشرفتی نداشته، ابراز نگرانی کرد و گفت: درگیری بین اسرائیل و فلسطینیان تنها از طریق «راه حل دو کشور» و با مذاکره قابل حل است، اما در این سالها کار خیلی کمی در این زمینه انجام شده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج