۱۱۲۰۳۹۴
۵۰۱۱
۵۰۱۱
پ

جدیدترین پرچمدار گوشی‌های ردمی

برند چینی ردمی Redmi (وابسته به شیائومی)، قرار از جدیدترین گوشی پرچمدار خود با نام Redmi Note ۱۰ ۵G در تاریخ ۲۶ ماه مه (۵ خردادماه) رونمایی کند، اما پیش از رونمایی رسمی اطلاعاتی از مشخصات این گوشی منتشر شد که نشان می‌دهد این گوشی به صورت سری و در سه مدل عرضه خواهد شد.

فرارو: Redmi سری گوشی‌های هوشمند Redmi Note ۱۰ ۵G را در تاریخ ۲۶ مه (۵ خرداد)، به طور رسمی در چین معرفی خواهد کرد. گزارش‌های اولیه ادعا می‌کردند که این مجموعه شامل سه مدل Redmi Note ۱۰ ۵G، Redmi Note ۱۰ Pro و Redmi Note ۱۰ Pro + ۵G خواهد بود، اما یک درز اطلاعات جدید نشان می‌دهد که به جای مدل Pro +، مدل بالاتر این سری دارای عنوان Redmi Note ۱۰ Ultra ۵G خواهد بود.

به نقل از وبسایت فناوری gizmochina، در آستانه معرفی جدیدترین پرچمدار گوشی‌های ردمی، روز جمعه ۲۱ مه (۳۱ خردادماه) اطلاعاتی جدید از این گوشی افشا شد که در برگیرنده مشخصات اصلی و قیمت گوشی‌های هوشمند این سری بود. همراه با این افشای جدید، مانیکر‌های Redmi Note ۱۰، Note ۱۰ Pro و Note ۱۰ Ultra نیز منتشر شد که به شکل قابل توجهی اطلاعات مربوط به مشخصات و قیمت گوشی Redmi Note ۱۰ Ultra ۵G را ارائه می‌دهد.

جدیدترین پرچمدار گوشی‌های ردمی
تصویر افشا شده از گوشی Redmi Note ۱۰ Ultra ۵G

این اطلاعات نشان می‌دهد که Redmi Note ۱۰ Ultra ۵G از صفحه نمایش ۶.۵۳ اینچی AMOLED بهره می‌برد و از چیپست Dimensity ۱۱۰۰ تغذیه می‌کند. این تلفن از یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی تأمین می‌شود که پشتیبانی از شارژ سریع ۳۳ وات را به همراه دارد. همچنین این گوشی پرچمدار، از یک دوربین اصلی ۱۰۰ مگاپیکسلی بهره می‌برد که برای عکاسی گزینه کاملاً قابل اعتنایی به شمار می‌رود.

متن چینی موجود در تصویر نیز نشان می‌دهد که Note ۱۰ Ultra ۵G دارای اسکنر اثر انگشت روبرو، بلستر IR و پشتیبانی از ۵G است. انتظار می‌رود این گوشی در گزینه‌هایی مانند ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی، ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره سازی، به بازار‌های چین وارد شود. قیمت مدل پایه Note ۱۰ Ultra ۵G ۱۷۹۹ یوان (۲۸۰ دلار آمریکا) است. علاوه بر این، Redmi امروز پوستر رسمی نسخه Phantom Blue نسخه ادعایی Redmi Note ۱۰ Ultra ۵G را منتشر کرد که نشان می‌دهد ظاهر پشتی این گوشی از Xiaomi Mi ۱۱ ۵G Signature Edition الهام گرفته شده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج