۱۱۲۰۷۱۰
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

آخرین حضور فلیک در بایرن با ثبت یک رکورد

بایرن مونیخ در آخرین روز حضور هانسی فلیک روی نیمکت این تیم یک رکورد بزرگ را به ثبت رساند؛ کاری که پیش از این یک بار دیگر توسط این باشگاه تکرار شده بود.

ورزش سه: بایرن مونیخ در آخرین روز حضور هانسی فلیک روی نیمکت این تیم یک رکورد بزرگ را به ثبت رساند؛ کاری که پیش از این یک بار دیگر توسط این باشگاه تکرار شده بود.

هانسی فلیک بعد از پشت سر گذاشتن یک دوران شگفت‌انگیز در بایرن‌مونیخ در پایان فصل این تیم را ترک خواهد کرد. او پیش از مسابقه امروز بایرن آگزبورگ تایید کرده بود که به احتمال فراوان راهی تیم ملی آلمان خواهد شد و بعد از رقابت‌های یورو هدایت این کشور را برعهده خواهد گرفت.

با این حال بایرن طی یکی، دو فصل اخیر با هانسی فلیک به تمام افتخارات ممکن دست یافت و بسیاری از رکوردها را جابجا کرد. آنها همچنین در این فصل و در فاصله چند هفته مانده به پایان رقابت‌های بوندسلیگا قهرمانی خود را قطعی کرده بودند.

بایرن امروز از سری مسابقات هفته پایانی بوندسلیگا و در آخرین مسابقه ای که هانسی فلیک هدایت این تیم را برعهده دارد به مصاف آگزبورگ رفته است؛ دیداری که در پایان نیمه اول با چهار گل به سود باواریایی‌ها خاتمه یافت. بایرن مونیخ تحت هدایت فلیک به سومین تیم تاریخ بوندسلیگا تبدیل شد که در تمام مسابقات یک فصل موفق به گلزنی می‌شود، پس از کلن در فصل ۱۹۶۳/۶۴ و بایرن مونیخ در فصل ۲۰۱۲/۱۳.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج