جاباما
۱۱۲۰۷۵۴
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

پاسخ مبهم زیدان به احتمال ماندن در رئال

زین الدین زیدان، سرمربی رئال مادرید، تاکید کرد که در روز‌های آینده با باشگاه در مورد آینده تصمیم‌گیری خواهد کرد.

ورزش سه: زین الدین زیدان، سرمربی رئال مادرید، تاکید کرد که در روز‌های آینده با باشگاه در مورد آینده تصمیم‌گیری خواهد کرد.

رئال مادرید امشب ماموریت خود یعنی پیروزی برابر ویارئال را انجام داد اما در سمت دیگر وایادولید نتوانست مقابل اتلتیکو مادرید کاری از پیش ببرد بنابراین این تیم دیه گو سیمئونه بود که قهرمان این فصل از رقابت‌های لالیگا لقب گرفت.

یکی از مهم ترین دغدغه هواداران رئال مادرید وضعیت آینده زین الدین زیدان محسوب می‌شود که هنوز چیزی در رابطه با آن مشخص نیست. سرمربی فرانسوی امشب و بعد از پیروزی تیمش مقابل ویارئال در این باره گفت: " اکنون تیم از بیشترین اهمیت برخوردار است نه من. در ادامه با باشگاه در این رابطه مذاکره خواهیم کرد و می بینیم که چه اتفاقی رخ خواهد داد. من در کمال آرامش با باشگاه مذاکره خواهم کرد اما بعدا نه حالا.

امروز به باشگاه اعلام می‌کنم که ما باید آرامش خود را در برابر کاری که انجام دادیم حفظ کنیم. همان طور که گفتم در آینده پیرامون مسائل دیگر و فصل بعدی صحبت خواهیم کرد."

قهرمانی اتلتیکومادرید: " اول از همه باید از هواداران مان تشکر کنیم چرا که همواره از ما حمایت کردند. همچنین آنها نیز باید به تیمشان افتخار کنند چرا که ما تا آخرین لحظه تمام توان خود را به کار گرفتیم. کار ما در مسابقه امروز سخت آغاز شد اما در ادامه شرایط را به نفع خود تغییر دادیم.

اتلتیکو مادرید فصل بسیار خوبی را پشت سر گذاشت و ما باید بابت این قهرمانی به آنها تبریک بگوییم. آنها کاملا شایسته این قهرمانی بودند و سرمربی شان نیز قطعاً سزاوار این مهم بود. "

زیدان در پایان گفت: "شما کاملاً آگاه هستید که ما فصل بسیار سختی را همراه با بسیاری از مصدومیت ها را پشت سر گذاشتیم. با این حال هواداران باید به آن چیزی که ما در این فصل ارائه دادیم افتخار کنند چرا که تا آخرین زمان ممکن تمام تلاش خود را انجام دادیم. با این حال من قطعاً از عدم قهرمانی ناراحت هستم."

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج