۱۱۲۱۳۷۹
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

علیاری: دربی ما را چشم زدند تا جنجالی شود

مهاجم تیم سایپا می‌گوید اگر بدشانسی و اشتباهات داوری در هفته.‌های پایانی این تیم تکرار نشود، بقا در لیگ برتر دور از دسترس نیست.

ورزش سه: مهاجم تیم سایپا می‌گوید اگر بدشانسی و اشتباهات داوری در هفته.‌های پایانی این تیم تکرار نشود، بقا در لیگ برتر دور از دسترس نیست.

مجید علیاری، مهاجم تیم سایپا که در بازی با ماشین‌سازی یکی از دو گل تیمش را به ثمر رسانده بود، در بازی با پیکان ۹۰ دقیقه در زمین حضور یافت که با وجود تلاش در خط حمله نتوانست مانع از شکست تیمش شود. او در گفت‌وگو با خبرنگار ما در مورد شکست در دربی خودروسازان گفت: فکر کنم دربی ما را چشم زدند که این گونه جنجالی از آب در آمد!

او ادامه داد: بعد از دربی تهران، بازی ما و پیکان برگزار شد که این مسابقه در سال های اخیر بازی‌های آرام و کم تنشی باهم بود ولی این بار همه چیز تفاوت داشت. تا قبل از اعلام پنالتی برای تیم حریف البته همه چیز عادی بود ولی آن صحنه عجیب، تمرکز تیم ما را گرفت. ما هدف کسب برد به زمین رفته بودیم و شناخت خوبی هم از تیم پیکان داشتیم، می توانستیم به این هدف مان هم برسیم ولی متاسفانه نشد.

مهاجم تیم سایپا در خصوص بازی با فولاد گفت: هفته های پایانی لیگ به دلیل حساسیت بالا، به شدت روی عملکرد تیم ها تاثیر می گذارند اما ما دیگر فرصت و بهانه ای برای از دست دادن امتیاز نداریم. به خوبی خودمان را آماده بازی با فولاد می کنیم. این تیم با هدایت جواد نکونام و انرژی و دانش بالای این مربی، بازی های خوبی در طول فصل داشته است. کار سختی داریم اما با تدابیری که آقای کمالوند و کادر فنی خواهند اندیشید وارد زمین شده و برای برد تلاش خواهیم کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج