جاباما
۱۱۲۱۴۹۶
۱ نظر
۵۰۱۷
۱ نظر
۵۰۱۷
پ

تیموتی شالامی در نقش ویلی وانکا ظاهر می‌شود

تیموتی شالامی در فیلمی سینمایی نقش ویلی وانکا که پیش از این توسط جانی دپ بازی شده بود را ایفا خواهد کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان: تیموتی شالامی در فیلمی سینمایی نقش ویلی وانکا که پیش از این توسط جانی دپ بازی شده بود را ایفا خواهد کرد.
تیموتی شالامی در نقش ویلی وانکا ظاهر می‌شود
به نقل از ورایتی، تیموتی شالامی قرار است در یک فیلم سینمایی به نام «وانکا» نقش ویلی وانکا را بازی کند.
اگرچه جزئیات زیادی از این اثر منتشر نشده، اما این فیلم سینمایی که از سوی کمپانی برادران وارنر عرضه خواهد شد، مسیر به رشد ویلی وانکا را روایت می‌کند که یکی از معروف‌ترین کارخانه‌های شکلات سازی را تاسیس می کند. نمایندگان شالامی حضور وی در این فیلم سینمایی را تایید کرده اند.
کتاب محبوب کودکانه «چارلی و کارخانه شکلات سازی» به نوشته رولد دال، داستان یک پسر فقیر به نام چارلی باکت را روایت می‌کند، که با برنده شدن یک بلیت طلایی، شانس گردش در بزرگترین و معروف‌ترین کارخانه شکلات سازی به مدیریت ویلی وانکا را پیدا می‌کند. از آنجایی که فیلم سینمایی «وانکا» داستان پیش در آمدی دارد و دوران جوانی ویلی وانکا را به تصویر می‌کشد، چارلی و کارخانه شکلات سازی را در این فیلم نخواهیم دید.
جین وایلدر، در فیلمی اقتباسی در سال ۱۹۷۱ به نام «ویلی وانکا و کارخانه شکلات سازی» این نقش را بازی کرده بود. یک نسخه بازسازی هم از این فیلم در سال ۲۰۰۵ با نام «چارلی و کارخانه شکلات سازی» ساخته شد که جانی دپ نقش اصلی آن را بازی کرد و تیم برتون هم کارگردانی آن را بر عهده داشت.
پال کینگ که برای ساخت دو فیلم «پدینگتون» شناخته می‌شود، کارگردانی این فیلم را عهده دار است. دیوید هیمن که برای تهیه کنندگی فیلم‌های «هری پاتر» و همینطور «پدینگتون» شناخته می‌شود، تهیه کنندگی این اثر را بر اساس فیلمنامه‌ای به نوشته سایمون ریچ انجام می‌دهد. تاریخ اکران این فیم سینمایی برای ۱۷ مارس سال ۲۰۲۳، تنظیم شده و انتظار می‌رود ساخت آن از ماه سپتامبر آغاز شود.
تیموتی شالامی امسال چندین فیلم سینمایی برای اکران دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به «تل ماسه» دنیس ویلنوو، «گزارش فرانسوی» وس اندرسون و «به بالا نگاه نکن» آدام مک کی اشاره کرد. او همچنین قرار است در فیلمی نقش باب دیلن را بازی کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سارا

      باشه ولی این نقش فقط به جانی دپ میاد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج