۱۱۲۱۵۰۹
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

‍ سام اصغری: نقش تروریست قبول نمی‌کنم

سام اصغری بازیگر، ستاره اینستاگرامی و شریک زندگی بریتنی اسپیرز به تازگی به سریال «جمعه سیاه» شبکه شوتایم پیوسته و در گفتگویی با ورایتی درباره آینده حرفه‌ای‌اش صحبت کرده.

سینما دیلی: سام اصغری بازیگر، ستاره اینستاگرامی و شریک زندگی بریتنی اسپیرز به تازگی به سریال «جمعه سیاه» شبکه شوتایم پیوسته و در گفتگویی با ورایتی درباره آینده حرفه‌ای‌اش صحبت کرده.
‍ سام اصغری: نقش تروریست قبول نمی‌کنم
او در این گفتگو گفته «در نهایت هدفم رسیدن به بلاک‌باسترهاست، من می‌خواهم به سریال‌هایی برسم که در نتفلیکس پخش شوند و محبوب مخاطبان باشند. هدف نهایی من تبدیل شدن به یک بازیگر کامل است. من حالا در حال تمرین ورزش MMA و تمرین با اسلحه و بدلکاری هستم تا به بازیگری کاملی مثل تام کروز یا جیسون استاتهام بدل شوم. می‌خواهم هم اکشن، و هم درام را بازی کنم.»
او در ادامه درباره کلیشه بازیگر خاورمیانه‌ای در هالیوود گفت:«من بابت منطقه‌ای که از آن می‌آیم شکرگزار هستم، جایی که من از آن میایم دقیقا نقطه مقابل آمریکاست. من از ایران می‌آیم و در 12 سالگی به آمریکا آمدیم، و دو زبان را به طور کامل بلد هستم. اما الان خیلی کلیشه‌ای انتخاب نمی‌شوم. چندکاری بود که در آن‌ها نقش تروریست به من پیشنهاد شد، اما به مدیرم گفتم که نمی‌خواهم انجامش بدهم.»
او در ادامه گفت:«به نظرم اوضاع کم کم در حال تغییر است. به نظرم برنامه‌هایی مثل «ایالات متحده ال» که در آن نگاهی بامزه به خاورمیانه دارد خیلی بهتر از سریال‌هایی مثل «سوات» یا «هوملند» است که در آن خاورمیانه‌ای‌ها بیشتر نقش تروریست را ایفا می‌کنند.»
اصغری در نهایت هدف نهایی خود را هم در این گفتگو گفته:«هدف نهایی من این است که اولین خاورمیانه‌ای باشم که نقش یک ابرقهرمان را بازی می‌کند. مارول یا هرجای دیگری باید به من زنگ بزنند!.»
اصغری همچنین درباره پخش موسیقی ایرانی با بریتنی در اینستاگرام گفته:«فرهنگ من فرهنگ من است، و خیلی از مردم از اشتراک فرهنگشان می‌ترسند. آن‌ها می‌گویند نژاد پرستی زیادی در آمریکا است، بله، ما در آمریکا مشکل نژادپرستی داریم، اما همچنین آمریکا یک کشور گوناگون و زیبا است.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج