جاباما
۱۱۲۱۵۷۷
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

چرا کرایه تاکسی‌نت‌ها ۵۰ درصد گران شد؟

عضو شورای شهر تهران گفت: معلوم نیست تاکسی‌های اینترنتی تهران بر چه اساسی کرایه‌های خود را تا بیش از ۵۰ درصد افزایش داده‌اند.

خبرآنلاین: عضو شورای شهر تهران گفت: معلوم نیست تاکسی‌های اینترنتی تهران بر چه اساسی کرایه‌های خود را تا بیش از ۵۰ درصد افزایش داده‌اند.

حجت نظری عضو شورای شهر تهران در جلسه علنی امروز شورای شهر تهران اظهار کرد: تذکر امروز من درباره افزایش کرایه ناوگان اینترنتی حمل و نقل مسافر در شهر تهران است که از سوی دو شرکت اسنپ و تپسی انجام می‌شود.

وی ادامه داد: برابر قانون شهرداری‌ها، تصویب نرخ کرایه تاکسی در شهر بر عهده شورای اسلامی شهر است و اتحادیه کسب و کارهای مجازی هم در این خصوص مدعی قیمت گذاری است و وظیفه نظارت بر آن را بر عهده دارد.

عضو شورای شهر تهران تاکید کرد: در توافقنامه‌ای که میان شهرداری و این شرکت‌ها به امضا رسید، شرکت‌ها موظف شدند که اگر رقم کرایه‌شان از نرخ مصوب تاکسی‌های تلفنی بالاتر بود، آن را به اطلاع مسافران برسانند.

نظری افزود: متاسفانه در روزهای اخیر شاهد افزایش چشمگیر کرایه تاکسی‌های اینترنتی در تهران بودیم و نرخ مصوب افزایش قیمت تنها ۳۵ درصد بوده است و معلوم نیست این شرکت‌ها بر جه اساسی کرایه‌های خود را حتی تا بیش از ۵۰ درصد افزایش داده‌اند.

وی گفت: به همین دلیل به سازمان تاکسیرانی شهرداری تهران و اتحادیه کسب‌وکارهای مجازی تذکر می‌دهم که بر روند قیمت گذاری توجه داشته باشند و اگر افزایشی بیش از حد مجاز اعمال شده، با متخلفان برخورد کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج