جاباما
۱۱۲۱۶۸۷
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

باقری‌ها: موشک هم بزنند، پرسپولیس قهرمان است

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: با اتفاقاتی که روزگذشته برای کاروان پرسپولیس اتفاق افتاد باید بگویم موشک هم بزنید پرسپولیس قهرمان می‌شود چه برسد به نارنجک!

میزان: نبی‌الله باقری‌ها در خصوص پیروزی تیم فوتبال پرسپولیس مقابل ذوب‌آهن، اظهار داشت: این بازی تحت الشعاع حواشی قبل مسابقه قرار گرفت. نمی‌دانم چه دلیلی دارد تیمی که خوب کار می‌کند و به نظرم آبروی کشور در آسیاست و نتایج خوبی گرفته برایش حاشیه ایجاد می‌کنند. حواشی قبل از بازی تاثیرگذار بود و به همین دلیل نیمه اول پرسپولیس بازی قابل قبولی نشان نداد، اما در نیمه دوم خیلی خوب شد.

وی افزود: واژه‌ای به نام خجالت داریم؛ به نظرم بعضی‌ها باید در این فوتبال خجالت بکشند چون شور قضیه را درآورده‌اند. عناد و دشمنی با یک تیم در این حد؟! من دلیلی نمی‌بینم. وقتی از نظر فنی زورشان نمی‌رسد، در بیرون زمین مشغول به کار می‌شوند. لطف بفرمایید در داخل زمین مسابقه را ببرید.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: واقعاً هیچ وقت من اینطوری صحبت نکرده‌ام؛ اما با اتفاقاتی که روزگذشته برای کاروان پرسپولیس افتاد باید بگویم موشک هم بزنید پرسپولیس قهرمان می‌شود چه برسد به نارنجک! از نظر فنی پرسپولیس به دلایل مختلف در نیمه اول بازی قابل قبولی انجام نداد. اصابت نارنجک به اتوبوس تیم، اعلام آرای انضباطی و...، اما نیمه دوم بازی محکمی انجام داد و موقعیت‌های گل خوبی داشت.

باقری‌ها ادامه داد: بازی نیمه دوم پرسپولیس نشان‌دهنده هوش یحیی گل‌محمدی و آرامشی است که به تیم در نیمه دوم انتقال داد. خیلی با آرامش بازی کرد. یکی از تفاوت‌های پرسپولیس با بقیه تیم‌های لیگ برتر این است که تمام بازیکنان با تمام وجودشان بازی می‌کنند. تمام این اتفاقات به بازیکنان و تیم انگیزه بیشتری می‌دهد که بهتر کار کنند.

پیشکسوت پرسپولیس در خصوص تعویض‌های این تیم تصریح کرد: تعویض‌های گل‌محمدی به جا و برگ برنده پرسپولیس بود. تعویض‌های درست، نشانگر شناخت فنی و روحی زیاد وی از شاگردانش است. به نظرم ۳ امتیاز این مسابقه از دربی واجب‌تر و حساس‌تر بود که خدا را شکر پرسپولیس توانست این کار را انجام دهد.

وی عنوان کرد: پرسپولیس تیمی است که به اصول تاکتیکی خود تا آخرین دقیقه پایبند است و احساسی بازی نمی‌کند. نقش امید عالیشاه چقدر تاثیرگذار است و با دور زدن مدافعان حریف به راحتی موقعیت‌های خوبی برای تیم ایجاد کردند. وی با قدرت حمل توپ، تجربه و اعتماد به نفسش به تیم کمک کرد.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پرسپولیس متنوع حمله می‌کند و اصراری ندارد حتماً از یک جناح خاص حمله کند و از نقاط مختلف برای حمله برنامه‌ریزی و پایه‌ریزی می‌کند. تمام این مسائل به اعتماد به نفس پرسپولیسی‌ها بستگی دارد که از قهرمانی‌های متوالی به دست آورده است. این اعتماد به نفس به راحتی به دست نیامده و از شرایطی که حاکم بر تیم بوده، به دست آمده است. این اعتماد به نفس و آرامش به تیم خیلی کمک می‌کند.

باقری‎ها در پایان گفت: امیدواریم یاد بگیریم به تیم‌هایی که قدرتمند هستند احترام بگذاریم و از بازی مقابل آنها لذت ببریم. این تیم‌ها با عملکردشان شادابی به جامعه تزریق می‌کنند. با حواشی و رفتار‌های بچه‌گانه نمی‌توان، جلوی توان فنی این تیم‌ها را گرفت. باشگاه پرسپولیس به معنای واقعی از بازیکنان حمایت می‌کند. با اینکه خیلی مشکلات وجود دارد، اما بازیکنان تمام تلاش‌شان را می‌کنند. پرسپولیس طوری بازی می‌کند که پیشکسوتان تیم‌های حریف هم از آن‌ها تعریف می‌کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج