۱۱۲۱۷۰۱
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

کرمانی‌مقدم: عبدی تشنه گلزنی است

پیشکسوت پرسپولیس عقیده دارد، یک نیمکت قوی باعث می‌شود تا بازیکن در زمین راه نرود و احساس خطر کند.

فوتبالی: پیشکسوت پرسپولیس عقیده دارد،یک نیمکت قوی باعث می شود تا بازیکن در زمین راه نرود و احساس خطر کند.

مرتضی کرمانی‌مقدم با ابراز رضایت از نحوه عملکرد بازیکنان پرسپولیس برابر ذوب اهن می گوید: این دیدار یکی از بهترین نمایش های پرسپولیس در لیگ بیستم بود و نفرات جانشین به خوبی توانستند جای بازیکنان غایب را پر کنند و به نظرم پرسپولیس لیاقت برد در بازی دیروز را داشت.

کرمانی‌مقدم: عبدی تشنه گلزنی است

کرمانی‌مقدم با تمجید از عملکرد مهاجمان پرسپولیس ادامه داد: زمانی که در تیم رقابت وجود داشته باشد نتیجه آن را در زمین خواهید دید و بازیکن به خودش می‌آید و تمرینات و بازی ها را جدی می‌گیرد چرا که می‌داند اگر عملکرد ضعیفی داشته باشد، فوری جایش را به یک بازیکن دیگر خواهد داد.

پیشکسوت پرسپولیس در ادامه صحبتهایش، درباره بازگشت مهاجم جوان تیم یحیی به روزهای خوبش توضیح داده است: مهدی عبدی در نیم فصل اول عملکرد خوبی داشت و گلزنی در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا نشان‌دهنده کیفیت او بود. گلی که این بازیکن مقابل ذوب آهن به ثمر رساند و جایگیری او، تاکتیک پذیر بودن این مهاجم را نشان می‌دهد. روندی که این بازیکن در پیش گرفته و انگیزه‌ای که در زمین دارد نشان می‌دهد که او تشنه گلزنی است. با شناختی که از این بازیکن دارم(عبدی شاگرد کرمانی‌مقدم در بادران بود)باید بگویم حالاحالا می تواند در خط حمله پرسپولیس بدرخشد.

کرمانی مقدم صحبتهایش را با دادن انرژی مثبت به اسکوچیچ و شاگردانش تمام می‌کند: شک نکنید ایران از گروه خود صعود می کند، تیم ما پتانسیل و توانایی بردن تیم های بزرگ تر از عراق و بحرین را دارد و حالا با تغییراتی که کادر فنی تیم ملی و همینطور فدراسیون به وجود آمده است معتقدم اگر اسکوچیچ به درستی از داشته‌های خود استفاده کند، بدون دردسر از این مرحله صعود خواهیم کرد. باید خاطرات بد تیم ملی مقابل بحرین و عراق و همچنین مارک ویلموتس و فدراسیونی که یادآور اتفاقات بد است را فراموش کرده و روی بازیهای تیم ملی در بحرین تمرکز کنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج