۱۱۲۱۷۰۸
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

تمجید ابراهیمی از عملکرد سرمربی پرسپولیس

مربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به عملکرد این تیم جلوی ذوب آهن گفت: شاگردان یحیی در نیمه دوم فعل بردن را به خوبی صرف کردند و برنده شدند.

فوتبالی: مربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به عملکرد این تیم جلوی ذوب آهن گفت: شاگردان یحیی در نیمه دوم فعل بردن را به خوبی صرف کردند و برنده شدند.

ناصر ابراهیمی با اشاره به برد دو بر یک پرسپولیس مقابل ذوب آهن گفت: در چند سالی که در پرسپولیس بودم همیشه روی این نکته تاکید داشتم که تیمهای مقابل پرسپولیس با انگیزه خاصی مقابل آنها قرار می‌گیرند و این موضوع را در بازی روز گذشته به صورت عینی مشاهده کردیم.

تمجید ابراهیمی از عملکرد سرمربی پرسپولیس

مربی سابق پرسپولیس افزود: دو نیمه متفاوت را از پرسپولیس دیدیم. در نیمه اول موقعیتها را آل کثیر از دست داد و روی فاصله دو مدافع میانی و پاس رو به عقب کامیابی‌نیا به لک، این تیم گل بدی را دریافت کرد اما در نیمه دوم با تغییراتی که کادر فنی انجام داد مشخص بود که به دنبال گرفتن سه امتیاز است. مهدی عبدی و شهریار مغانلو روی اشتباه خط دفاعی ذوب آهن بهترین استفاده را بردند و 2 گل یک شکل به ثمر رساندند تا مشخص شود مربیان پرسپولیس به خوبی روی نقطه ضعف ذوب آهن کار کرده‌اند.

مربی سابق پرسپولیس تصریح کرد: ذوب آهن بعد از دریافت گل تساوی با دفاع بازتری باز کرد و این فرصت را به مهاجمان پرسپولیس داد تا از این ضعف دفاعی بهره لازم را ببرند و موقعیت های زیادی را روی دروازه این تیم خلق کنند. معتقدم شاگردان یحیی می‌توانستند گلهای بیشتری به ثمر برسانند، پرسپولیس بعد از زدن گل تساوی نشان داد برای برد به زمین آمده است و راضی به نتیجه تساوی نیست و به همین دلیل حملات خود را روی دروازه سپاهان بیشتر و بیشتر کرد.

همکار علی پروین در پرسپولیس به اتفاقات دیروز در اصفهان هم اشاره‌ای داشت: در تمام دنیا این کری‌خوانی‌ها مرسوم است اما نه با سنگ و ترقه و چهارشنبه سوری بازی، هواداران باید هیجان خود را کنترل کنند.این اتفاقات باعث شد تا انگیزه بازیکنان پرسپولیس دوچندان شود و برای پاسخ به این مسائل با تمام توان به زمین بروند.

ابراهیمی در ادامه تصریح کرد: پرسپولیس امسال 3 فوروارد خوب و با کیفیت در اختیار دارد که رقابت خوبی بین آنها برای حضور در ترکیب وجود دارد. یکی از نکات مثبت یحیی این است که با تک مهاجم بازی نمی‌کند و سعی دارد از تمام توان هجومی برای حمله به دروازه رقبا استفاده کند. دست یحیی با توجه به مهره هایی که در خط هافبک و خط حمله در اختیار دارد باز است و ترافیک در خط هافبک باعث شده تا وحید امیری و سیامک نعمتی به خط دفاع بروند.

از دید ابراهیمی، سپاهان و پرسپولیس مدعیان اصلی قهرمانی هستند: جنگ اول و دومی بین تهران و اصفهان است که می‌تواند در ادامه لیگ، بازیها را جذاب‌تر کند و رقابت میلی‌متری بین دو تیم ادامه پیدا کند، هر چند رقابت بین سایر تیمها برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا باعث خواهد شد تا 7 هفته پایانی شاهد بازیهای بهتری باشیم.

مربی اسبق تیم ملی ایران با اشاره به وضعیت این تیم با اسکوچیچ گفت: شاکله اصلی تیم ملی را پرسپولیسی‌ها تشکیل می‌دهند و بیرانوند هم که در لیگ بلژیک حضور دارد، پرسپولیسی محسوب می‌شود. برای اولین بار روی نفرات دعوت شده‌ صحبتی ندارم اما جا داشت برای ایجاد انگیزه چند نفر دیگر هم دعوت می‌شدند و در ادامه خط بخورند.

بخش آخر صحبتهای ابراهیمی، نظر او درباره اسکوچیچ است: من به سرمربی خارجی تیم ملی اعتقاد ندارم و او را شایسته سرمربیگری تیم ملی نمی‌دانم اما به وحید هاشمیان اعتقاد دارم و او می‌تواند نقش موثری در رقابتهای انتخابی جام جهانی داشته باشد. تیم ملی بازیهای خیلی سختی دارد اما در صورتی که بتواند از این مرحله صعود کند، اسکوچیچ صاحب شهرت خواهد شد و این موضوع می‌تواند باعث ارائه پیشنهاد به این مربی شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج