جاباما
۱۱۲۱۸۲۲
۱۶ نظر
۵۰۲۸
۱۶ نظر
۵۰۲۸
پ

۱۰ خودروی برتر سال که امتحان خود را پس داده‌‌اند

چند ماه از سال جدید میلادی گذشته و زمان آن فرا رسیده است که برترین خودرو‌های حال حاضر در کلاس‌های مختلف را معرفی و نقد کنیم. با هم ۱۰ خودروی برتر به انتخاب کارشناسان را مرور می‌کنیم.

برترین‌ها: چند ماه از سال جدید میلادی گذشته و زمان آن فرا رسیده است که برترین خودرو‌های حال حاضر در کلاس‌های مختلف را معرفی و نقد کنیم. با هم ۱۰ خودروی برتر به انتخاب کارشناسان را مرور می‌کنیم.

۱۰ خودروی برتر سال که امتحان خود را پس داده‌‌اند

۱۰. فولکس واگن آی‌دی‌دات‌فور (Volkswagen ID.۴)

امتیاز: ۹ از ۱۰
کلاس: Compact Electric Crossover
محصول سال ۲۰۲۱

۱۰ خودروی برتر سال که امتحان خود را پس داده‌‌اند

فولکس‌واگن ID.۴ با یک کراس‌اوور کاملاً برقی فاصله زیادی دارد، اما مسلما یکی از جذابترین‌ها محسوب می‌شود. ازنقاط قوت این دستگاه میتوان به طراحی جذاب و قیمت مناسب آن اشاره کرد. صفر تا ۱۰۰ این خودرو، حدود ۸/۵ ثانیه و نهایت سرعت ۱۶۰ کیلومتربرساعت خواهد بود. از این نظر، کراس‌اور برقی فولکس‌واگن مشابه هیوندای کنا، کیا نیرو، نیسان لیف و شورولت بولت است.. هنوز مشخص نیست که سیستم چهار چرخ محرک باعث کاهش محدوده حرکتی ID.۴ خواهد شد یا خیر، اما شاید فولکس‌واگن بتواند تغییراتی را اعمال کرده و موازنه‌ای بین وزن بیشتر و راندمان ایجاد کند.

۹. تویوتا آر‌اِی‌وی‌فور پرایم (Toyota RAV۴ Prime)

امتیاز: ۹ از ۱۰
کلاس: Plug-In Crossover
محصول سال ۲۰۲۱

۱۰ خودروی برتر سال که امتحان خود را پس داده‌‌اند

با تأخیر‌های رخ داده در تولید فورد اسکیپ PHEV، تویوتا RAV۴ پرایم به عنوان تنها کراس اوور پلاگین هیبریدی ظاهر می‌شود. اگرچه حتی رقابتی وجود داشته باشد، عبور ازاین مدل کار سختی خواهد بود. این خودرو، با ترکیب پیشرانه ۲/۵ لیتری بنزینی ۱۸۳ اسب‌بخار با دو موتور برقی ۵۴ اسب‌بخار روی محور‌های جلو و عقب، مجموع قدرت ۳۰۲ اسب‌بخار را فراهم می‌کند. نه تنها پرایم قدرتمندترین عضو مجموعه RAV۴ است بلکه بهره وری قابل توجه سوخت با موتور بنزینی، آن را به یک خودروی جذاب برای مصرف‌کنندگانی که می‌خواهند یک EV را بدون از بین بردن قابلیت استفاده از قدرت بنزین میخواهند، تبدیل می‌کند.

۸. آکورا اِم‌دی‌ایکس (Acura MDX)

امتیاز: ۹.۱ از ۱۰
کلاس: Mid-Size Three-Row Premium Crossover
محصول سال ۲۰۲۱

۱۰ خودروی برتر سال که امتحان خود را پس داده‌‌اند

دقیقا همانند مدل TLX، مدل MDX را هم می‌توان اینگونه توصیف کرد: یک ماشین لوکس بسیار خوب با رگه‌هایی از شباهت به خودرو‌های اسپرت. رانندگی دلپذیر با MDX باعث شده تا از این خودرو به عنوان یک کراس اوور سه ردیف فوق العاده یاد شود. شاسی‌بلند پرچم‌دار آکورا در مدل S به پیشرانه‌ی توربوشارژ ۳/۵ لیتر مجهز است که ۳۵۵ اسب‌بخار قدرت و ۴۸۰ نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند. مدل طراحی شده جدید دارای سبک مدرن‌تر و فناوری پیشرفته‌تر است. MDX در حال حاضر پرفروش‌ترین CUV برتر سه ردیف است و طراحی مجدد نشان می‌دهد که این روند ادامه دارد.

۷. لندروور دیفندر (Land Rover Defender)

امتیاز: ۹.۲ از ۱۰
کلاس: Common Off-Roaders
محصول سال ۲۰۲۰

۱۰ خودروی برتر سال که امتحان خود را پس داده‌‌اند

چیز دیگری نمی‌توان گفت! لندرور دیفندر مسلماً هیجان انگیزترین محصولی است که طی سال‌های گذشته از این برند بریتانیایی به بازار عرضه شده است. پیشرانه ۳ لیتری شش سیلندر این خودرو با ۳۹۵ اسب‌بخار قدرت و ۵۵۰ نیوتن‌متر گشتاور به همراه جعبه‌دنده هشت سرعته اتوماتیک ساخت ZF به قدری خوب عمل می­‌کند که دیگر نیازی به نصب پیشرانه ۸ سیلندر در این خودرو حس نمی‌شود. برخلاف طبیعت خشن و ناراحت نسل قبلی دیفندر، سواری این خودرو را اکنون می‌توان با مدل‌های رنجرور مقایسه کرد، امری که باعث می‌شود از این خودرو در راه خانه تا اداره استفاده کرد یا با آن کوه کلرادو را فتح کرد.

۶. کرایسلر پسیفیکا هایبرید (Chrysler Pacifica Hybrid)

امتیاز: ۹.۲ از ۱۰
کلاس: Hybrid Minivans
محصول سال ۲۰۲۱

۱۰ خودروی برتر سال که امتحان خود را پس داده‌‌اند

تنها مینی ون پلاگین هیبریدی امتیاز خوبی کسب کرده و در حالت تمام‌برقی پیشرانه این خودرو عملکردی تحسین برانگیز داشته است. پیشرانه‌ی V ۶ کرایسلر با حجم ۳/۶ لیتر و ۲۸۷ اسب‌بخار قدرت و ۳۵۵ نیوتن‌متر گشتاور مثل نسخه‌های ۲۰۲۰، در مدل ۲۰۲۱ پاسیفیکا هم استفاده شده است. این ویژگی‌ها، همراه با فضای چشمگیر کابین و فناوری پیشرو کافی بود تا پاسیفیکا در این لیست قرار بگیرد و در قیاس با تویوتا سینای هیبریدی از جایگاهی بالاتری قرار بگیرد.

۵. مرسدس اِی‌اِم‌جی واگن (Mercedes-AMG E۶۳S Wagon)

امتیاز: ۹.۳ از ۱۰
کلاس: High-Performance Wagons
محصول سال ۲۰۲۱

۱۰ خودروی برتر سال که امتحان خود را پس داده‌‌اند

خانواده مرسدس بنز E۶۳ S AMG در سال ۲۰۲۱ یک به روز رسانی جدید را شاهد بود. مدل‌های کلاس E تحت عنوان E۶۳ S، به تازگی با طراحی جدید معرفی شده اند. تصمیم مرسدس برای فیس لیفت کردن کل خط تولید کلاس‌ای برای مدل ۲۰۲۱ بهانه‌ی خوبی بود که نسخه خیره‌کننده E۶۳ S استیشن تولید شود. زیر سپر بادشکن جدیدی نصب شده که در حالت استاندارد با رنگ نقره‌ای و در بسته AMG Night Package با رنگ تیره مزین شده است. همچنین قدرت ۶۰۳ اسب بخار و گشتاور خارق العاده ۸۵۰ نیوتن متر ما را بر این داشته تا AMG E را در این لیست قرار دهیم.

۴. مرسدس میباخ (Mercedes-Maybach GLS ۶۰۰)

امتیاز: ۹.۵ از ۱۰
کلاس: Ultra-Luxury Crossover
محصول سال ۲۰۲۱

۱۰ خودروی برتر سال که امتحان خود را پس داده‌‌اند

دومین محصول فوق العاده لوکس میباخ مرسدس، مدل GLS ۶۰۰ است. با حذف ردیف سوم، میباخ GLS تمام تلاش خود را می‌کند تا سرنشینان ردیف دوم احساس راحتی بیشتری را داشته باشند. زیر کاپوت میباخ GLS۶۰۰ موتور V۸ بنزینی ۴.۰ لیتری توربوشارژ است که ۴۱۰ کیلووات نیرو و ۷۳۰ نیوتن متر گشتاور از طریق یک گیربکس ۹ سرعته اتوماتیک به هر چهار چرخ ارسال می‌کند که برای پاسخ به خواسته‌های راننده در هر شرایطی کوتاهی نخواهد کرد.

۳. پورش توربو (Porsche ۹۱۱ Turbo)

امتیاز: ۹.۶ از ۱۰
کلاس: High-Performance Sports Cars
محصول سال ۲۰۲۱

۱۰ خودروی برتر سال که امتحان خود را پس داده‌‌اند

بدون شک بهترین خودروی اسپرت برای رانندگی در طول سال، پورشه ۹۱۱ توربو به روز شده است که، با قدرت اضافی و سیستم تعلیق اسپرت بیشتر با مدل ۹۱۱ توربو اس تطابق پیدا می‌کند. پورشه ۹۱۱ توربو مدل ۲۰۲۱ از پیشرانه ۳/۸ لیتری ۶ سیلندر تخت مجهز به توربوشارژر دوقلو بهره می‌برد که ۵۷۲ اسب‌بخار قدرت و ۷۵۰ نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند. سیستم چهار چرخ متحرک، استاندارد باقی مانده و همراه با مجموعه‌ای از لاستیک‌های زمستانی ثابت می‌کند که اگر می‌خواهید در برف سریع برانید، مدل ۹۱۱ یک گزینه عالی است.

۲. آئودی آر‌اِس‌سیکس اوانت (Audi RS۶ Avant)

امتیاز: ۹.۶ از ۱۰
کلاس: High-Performance Wagons
محصول سال ۲۰۲۱

۱۰ خودروی برتر سال که امتحان خود را پس داده‌‌اند

آئودی سال پیش کار غیرمنتظره‌ای انجام داد. این شرکت سرانجام اعلام کرد استیشن هیجان‌انگیز و جذاب خود را وارد بازار آمریکا می‌کند. این خودرو شتاب صفر تا ۹۶ کیلومتر در ساعت ۳.۶ ثانیه‌ای دارد. حداکثر سرعت این هیولا به ۲۵۰ کیلومتر در ساعت محدود شده، اما بسته به پکیج‌ها و آپشن‌ها می‌توان سرعت خودرو را به ۳۰۶ کیلومتر در ساعت افزایش داد. RS۶ آوانت ۲۰۲۱، واگنی با سرعت بسیار بالا و بسیار راحت که قادر است نیاز‌های مشتریانش، از جمله آمریکایی‌ها را برآورده کند.

۱. نیسان روگ (Nissan Rogue)

امتیاز: ۹.۷ از ۱۰
کلاس: Compact Crossover
محصول سال ۲۰۲۱

۱۰ خودروی برتر سال که امتحان خود را پس داده‌‌اند

روگ ۲۰۲۱ یک محصول استثنایی با فضای چشمگیر، راحتی کافی در سواری و دارای فناوری هوشمند از جانب کمپانی خودروسازی نیسان است. فقط طراحی بیرونی ساده باعث می‌شود نمره تقریباً عالی آن پایین بیاید. این ماشین تنها با یک موتور چهارسیلندر ۲.۵ لیتری موجود است که ۱۸۱ اسب بخار نیرو و ۲۴۵ نیوتون متر گشتاور تولید می‌کند. موتور این ماشین سر و صدای کمی دارد و طور کلی عملکرد آن در شرایط مختلف شگفت انگیز است. با وجود اینکه روگ یک کراس‌اوور جمع و جور است، اما می‌توان در همه شرایط به آن اعتماد کرد، حتی زمانی که به طور ناگهانی لاین عوض می‌کنید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      این مدل ها دقیقا کی وارد بازار ایران میشن؟؟

      پاسخ ها

      • کاربر قدیمی

        با این سطح درآمد و مخارج فقط حسرت هست و بس !

      • ...

        هیچ وقت

    • منجی ماییم

      ده پراید ما کو

    • مجید

      الان یک سری میان میگن پس پراید کو .....

      پاسخ ها

      • بدون نام

        الان خودت گفتی

    • بدون نام

      داداش یادت رفته کجا داری زندگی میکنی!!!

    • ارشین

      مثال ما ،مثل آخرین واگن قطار ،

      به هر ایستگاه برسه ، آخرین واگنه.

      پاسخ ها

      • دانیال

        درود بر شما

    • حاتمی

      شرکت کیا و هیوندا کو

    • شمالی

      پرایدرو نگفتی ؟؟؟؟رتبه اول ایران ؟؟خخخخخخخ

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دیگه شورشو در اوردی

    • سایپا

      مام پراید داریم

    • بدون نام

      اینا فقط برای بچهای طبقه حاکم هستش ملت عادی باید ببینند واز غصه نداشتن سقط کنند

    • م س

      خودشونه بکشن به پراید وانت ما نمیرسن

    • بدون نام

      پراید مدل 82 بدون رنگ

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج