۱۱۲۲۰۰۹
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

جلالی: بازیکنان تیم ملی، قوی و باتجربه هستند

کارشناس فوتبال ایران گفت: فدراسیون تمام سعی و تلاش خود را برای حضور موفق و پرقدرتمند تیم ملی در مسابقات انتخابی جام جهانی گذاشته است.

خبرگزاری مهر: به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، مجید جلالی در ابتدا با اشاره به مشکلاتی عدیده ای که فدراسیون فوتبال دارد، گفت: با توجه به مشکلات ریز و درشتی که فدراسیون فوتبال در حال حاضر با آن درگیر است، یک نکته خیلی امیدوارکننده است و آن این است که فدراسیون فوتبال تمام سعی و تلاش خود را برای حضور موفق و پر قدرتمند تیم ملی در مسابقات انتخابی جام جهانی گذاشته است.

وی در ادامه در خصوص اسامی دعوت شده به مسابقات انتخابی جام جهانی اظهار داشت: لیست اسامی بازیکنانی که از سوی اسکوچیچ به این مسابقات دعوت شده است از بهترین بازیکنان شاغل در لیگ‌های داخل و خارج از کشور است. بازیکنانی که در این فهرست هستند از نظر ذهنی قوی و بسیار باتجربه هستند. به جرأت می‌گویم که حداقل ۲۰ بازیکن تجربه بین‌المللی در مسابقات آسیایی و جهانی را دارند. تیم بسیار امیدوار کننده‌ای داریم.

کارشناس فوتبال با اشاره به بازی‌های پیشرو و توانایی بالایی بازیکنان در این ۴ دیدار گفت: بازیکنان ما از نظر قدرتی و فنی نسبت به حریفان بالاتر و توانمند هستند و اگر از ظرفیت‌های که بازیکنان دارند به بهترین شکل ممکن استفاده کنیم، تیم‌های مثل کامبوج، هنگ کنگ، عراق و بحرین را می‌توانیم به راحتی شکست دهیم و صعود به جام جهانی دور از دسترس نیست. به شرطی که بازی از حالت منصفانه آن خارج نشود. وزن نیمکت تیم ملی سنگین است.

جلالی در پایان ضمن آرزوی موفقیت برای تیم ملی اظهار داشت: هیچکس نمی‌تواند در این زمینه یک نظر کارشناسی بدهد اما همه ابراز امیدواری می‌کنند که دلگرم کننده باشد وگرنه شما اگر بخواهید تحلیل درست و حسابی داشته باشید، چیزی مشخص نیست اما من هم به عنوان یک ایرانی امیدوارم که کادر فنی و بازیکنان تیم ملی کشورم موفق باشند و شاهد حضور آنها در جام جهانی باشیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج