۱۱۲۲۰۸۸
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

پورحمیدی: مرادی گفت کارت بازی‌ات را می‌گیرم

دروازه بان تیم فوتبال آلومینیوم می‌گوید جلال مرادی ناظر دیدار تیمش برابر تراکتور، شرایط روحی او را پیش از بازی با رفتارش به هم ریخته است.

ورزش سه: دروازه بان تیم فوتبال آلومینیوم می گوید جلال مرادی ناظر دیدار تیمش برابر تراکتور، شرایط روحی او را پیش از بازی با رفتارش به هم ریخته است.

شب گذشته یکی از حواشی برنامه فوتبال برتر صحبت‌های علیرضا منصوریان در رابطه با رفتار ناظر مسابقه دیدار دو تیم آلومینیوم و تراکتور بود. منصوریان سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم در برنامه شب گذشته پس از اینکه از رسول خطیبی به خاطر رفتارش در جریان بازی عذرخواهی کرد، نسبت به جلال مرادی و رفتار او انتقاد کرد و در ادامه داور سابق فوتبال ایران با حضور روی خط برنامه، ضمن مبرا ساختن خود از انتقادات، اتهاماتی را علیه سرمربی آلومینیوم مطرح کرد.

نکته جالب توجه در مصاحبه مرادی این بود که تاکید داشت صحبتی در مورد گرفتن کارت بازی پورحمیدی انجام نداده ولی دروازه بان آلومینیوم می گوید مقابل در رختکن این موضوع را به او گفته و برخورد بدی او با داشته است.

به همین دلیل با حسین پورحمیدی دروازه بان تیم فوتبال آلومینیوم هم صحبت شدیم و او در واکنش به این موضوع که در ابتدای بازی چه اتفاقاتی رخ داده که شرایط روحی او پیش از مصاف با تراکتور به هم ریخته، اینطور حرف هایش را آغاز کرد:«ما پیش از شروع بازی برای گرم کردن رفتیم؛ هم ما و هم تیم حریف. بعد از مدتی بازیکن های تیم ما همه به رختکن رفتند ولی تیم حریف همه بازیکنانش مانده بودند. از تیم ما فقط من در زمین مانده بودم و می‌خواستم چند شوت دیگر قبل از رفتن به رختکن بگیرم، ولی آقای مرادی آمدند و اجازه نمی‌دادند. گفتم بگذارید چند شوت بگیرم و بعد می روم. آمده بود توی زمین و نمی گذاشت من و مربی گلرهای تیم کارمان را انجام دهیم. داد می زد و بعد از این اتفاقات آقای محمد خرمگاه گفت برویم داخل رختکن. من گفتم اول تیم حریف را ببرید و بعد من می روم. اعصابم را کلا به هم ریخت.»

پورحمیدی ادامه داد:« بعد رفتم به رختکن تا لباس بازی را بپوشم، که صدایم کردند و گفتند ناظر بازی آمده جلوی رختکن. رفتم با ناظر بازی دست بدهم و عذرخواهی کنم که گفت دستت را بنداز. آخرین بارت باشد که این کار را می کنی و اگر دوباره این کار را انجام دهی، کارت بازی ات را می گیرم و نمی گذارم بازی کنی. اعصابم قبل از این حرف های آقای مرادی به خاطر اینکه نگذاشته بود درست گرم کنم به هم ریخته بود و با حرف‌های که جلوی در رختکن زد بدتر هم شد. مربی ما دخالت کرد و به آقای خرمگاه گفتم من احترام شما هیچ کاری نمی کنم. گفت اعصابت را به هم نریز. گفتم دیگر اعصابم به هم ریخته است. آقای قلعه نویی مربی من ( مربی گلرهای تیم فوتبال آلومینیوم) هم خیلی از این رفتار ناراحت و عصبانی شده بودند.»

پورحمیدی: مرادی گفت کارت بازی‌ات را می‌گیرم

بخش بعدی صحبت های پورحمیدی سنگربان تیم فوتبال آلومینیوم در رابطه به مصاف حساس تیمش برابر تراکتور بود؛ تیمی که در نیم فصل به صورت رسمی به آن پیوسته و در لیگ بیست و یکم برای این تیم بازی خواهد کرد. او درباره این موضوع اینطور حرف زد:« من به خاطر این بازی که خیلی برایم خیلی حساس بود، همینطوری هم تحت فشار زیادی بودم. من سال بعد برای تراکتور بازی می‌کنم و بازیکن تراکتور خواهم بود. اینقدر ناظر بازی روی من فشار آورد که کاملا به هم ریخته بودم.»

گلر تیم آلومینیوم سپس در واکنش به این سوال که از بازی مقابل مربی سابقش چه حسی داشته، اضافه کرد:« حاج رسول خودش من را بالا آورده است. رسول خطیبی دو بازی از لیگ برتر گذشته بود که بازی مقابل مس رفسنجان به من اعتماد کرد و به خاطر اعتمادی که من داشت، هر جا باشم از او تعریف می کنم. هوشمند هم پس از اینکه گل زد، به خاطر حاج رسول خوشحالی نکرد.»

از پورحمیدی در ادامه در خصوص شرایط آلومینیوم پس از حضور علیرضا منصوریان پرسیدیم که او در واکنش به این موضوع بیان کرد:« آقای منصوریان هفت بازی است که آمده و واقعا مربی بزرگی است. هم نظم خوبی دارد و هم اخلاق و هم تکنیک کاری. من به آقای منصوریان هم مدیون هستم که به من اعتماد کردند و امیدوارم توانسته باشم با عملکردی پاسخ اعتماد ایشان را بدهم.»

سوال بعدی از حسین پورحمیدی که طی یکی دو سال گذشته شرایط خاصی را در تیم‌های استقلال خوزستان، گل‌گهر و استقلال پشت سر گذاشته است، در مورد جدایی از جمع آبی پوشان پایتخت بود و درباره این تصمیم عنوان کرد:«من سال قبل از استقلال خوزستان به گل گهر رفتم که تصمیم اشتباهی بود. به هر حال من در استقلال خوزستان بازی کرده بودم و می خواستم در گل گهر بازی کنم ولی فهمیدم که اینطور نیست و بعد به سختی و با دعوا توانستم رضایت را بگیرم. شرایط خیلی بدی شده بود. اشتباه کرده بودم. بعد به استقلال رفتم و فکر می کردم حداقل چند بازی ای به من می رسد ولی متاسفانه فصل بدی داشتیم و چند تعویض مربی اتفاق افتاد و هیچ کدامشان به من اعتماد نکردند. بعد هم که سید حسین آنجا بود و رشید مظاهری هم آمد تا با حضور دو گلر ملی شرایط برای بازی کردن و فرصت رسیدن به من خیلی سخت تر شود.»

او سپس ادامه داد:« استقلال باشگاه خیلی بزرگی است. حتی اگر بازی نکنید، بودن در این باشگاه باعث افتخار است، اما من تصمیم خیلی خوبی گرفتم که از استقلال جدا شدم. برای بازیکنان حالا شرایط متفاوت است، ولی برای گلر شرایط سخت‌تر می شود. رشید و حسین بودند و حتی اگر در تمرینات هم خیلی خوب بودم، می دانستم بازی کردن خیلی سخت شده است.»

پورحمیدی در واکنش به این سوال که آیا از بازی کردن در آلومینیوم و انتخاب این تیم رضایت دارد، عنوان کرد:« از آلومینیوم واقعا تشکر می کنم؛ از مربیان، هواداران و مدیران این باشگاه و واقعا با کمک آنها بود که توانستم خوب بازی کنم و عملکرد قابل قبولی داشته باشم. صد در صد از تصمیمی که گرفتم، راضی هستم. استقلال، پرسپولیس، سپاهان و تراکتور باشگاه های بزرگ ایران هستند ولی از این به بعد از آلومینیوم هم خیلی خواهید شنید. علی آقا هم اینجاست و شک نکنید قهرمانی می آورد.»

از حسین پورحمیدی در مورد برادر دوقلویش پرسیدیم که این روزها در لیگ دسته اول برای استقلال خوزستان بازی می کند. او در واکنش به این موضوع گفت:« ما دو قلو هستیم و سه دقیقه از من بزرگتر است؛ اندازه دویدن دور زمین فوتبال (باخنده). حسن دو سال بازی نکرد، چون در ملوان که بود به او اعتماد کردند، ولی در استقللال خوزستان خدا را شکر بازی می کند و الان نزدیک به 20 بازی 12 کلین شیت دارد. ایشالا دعا می کنم که به زودی یا هم تیمی باشیم یا روبرو بازی کنیم.»

پورحمیدی در مورد اینکه اگر در یک تیم بازی کنند، یکی از آنها باید نیمکت نشین شود، با خنده گفت:« اشکال ندارد برادریم دیگر. یک بازی من بازی می کنم و یک بازی او. مطمئنم سال بعد لیگ برتر بازی می کند. شک ندارم می آید لیگ برتر. من هر چیزی دارم، حسن هم دارد. تمرینات، بازی کردنمان، روحیه و انگیزه‌مان مثل هم است. امیدوارم خدا کمک کند و هر دو موفق باشیم.»

بخش پایانی صحبت های پورحمیدی در مورد آینده آلومینیوم در لیگ برتر بود و او با قاطعیت در واکنش به این موضوع گفت:« اگر واقعا خودمان باشیم، شک نکنید سهمیه می گیریم. طوری علی آقا تیم را ساخته که فقط به سهمیه فکر می کنیم. هفت بازی مانده و امیدوارم اینقدر تلاش کنیم که به سهمیه برسیم.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج