۱۱۲۲۲۹۵
۵۰۲۶
۵۰۲۶
پ

قسمت ویژه سریال «فرندز» منتشر شد

قسمت جدید سریال پرطرفدار «فرندز» پس از گذشت ۱۷ سال از توقف ساخت آن امروز ۲۷ می (ششم خرداد) بر روی پلتفورم «اچ بی او مکس» قرار گرفت.

برترین‌ها: قسمت جدید سریال پرطرفدار «فرندز» پس از گذشت ۱۷ سال از توقف ساخت آن امروز ۲۷ می (ششم خرداد) بر روی پلتفورم «اچ بی او مکس» قرار گرفت.

شماری از چهره های سرشناس دنیای موسیقی و ورزش از جمله جاستین بیبر، خواننده کانادایی، لیدی گاگا، خواننده آمریکایی و دیوید بکهام، ستاره پیشین فوتبال انگلستان مهمان ویژه این قسمت از سریال «فرندز» هستند.

قسمت ویژه سریال «فرندز» منتشر شد

به مناسبت پخش قسمت ویژه این سریال کانال تلگرامی دنیای تصویرآنلاین نوشت: سرانجام ویژه برنامه «دوستان» که مدت‌هاست عده‌ای منتظر پخش آن بودند از شبکه اچ‌بی او مکس پخش شد. شش بازیگر اصلی مجموعه جنیفر انیستون، لیزا کودرو و .... دورهم جمع شدند.

در ویژه برنامه « "Friends: The Reunion"» جیمز کوردن مقابل شش بازیگر اصلی نشست و با پدیدآورندگان سریال و شش بازیگر اصلی مصاحبه انجام داد.

در این میان سلبریتی‌های مهمان هم حضور بهم رساندند و علاقمندان سریال از اقصی نقاط جهان از سریال «دوستان» گفتند و اینکه چطور زندگی شان را تغییر داد.

کلیپ هایی از اپیزودهای قدیمی پخش شد و...بن وینستون در مقام تهیه کننده و کارگردان ، که برحسب اتفاق تهیه کننده برنامه جیمز کوردن(late late show) است، این ویژه برنامه را ساخت.

این ویژه برنامه توانست جادویی سریال را بی آنکه تماشاگر متوجه ۱۷ سال وقفه شود، بی آفریند. گویی که ۱۷ سال از آخرین پخش سریال نگذشته است.

با وجودی که برنامه فاقد فیلمنامه مکتوب بود اما کاملا برنامه ریزی شده پیش رفت.هیچ اشاره ای به جنجال شخصیت های اصلی مانند شکست های جویی، زندگی شخصی ستارگان سریال در این برنامه نشد. این ویژگی چندان بد به نظر نمی رسد چون این برنامه دورهمی یک جور فانتزی و برنامه تلویزیونی بدون فیلمنامه بود.جز چند نفر با ماسک و حفظ پروتکل های بهداشتی، بیننده می توانست یادش برود که در دوره همه گیری این برنامه به تولید رسیده است.

برنامه متکی به جذابیت شش شخصیت اصلی و بده بستان میان شان است همانطور که طرفداران بعضی اوقات شوخی های بد یا اپیزودهای ضعیف در فصل ها را تحمل می کردند، بده بستان میان این شش بازیگر مقابل دوربین و پشت دوربین جذابیت این دورهمی را دوچندان می کند

قسمت جدید این سریال پیش از این قرار بود ماه مه سال ۲۰۲۰ همزمان با آغاز به کار پلتفرم (سایت پخش اینترنتی) «اچ بی او مکس» پخش شود اما این امر به دلیل شیوع بیماری همه گیر «کووید ۱۹» به تعویق افتاد.

سریال تلویزیونی «فرندز» که بین سال های ۱۹۹۴ تا ۲۰۰۴ پخش می شد طرفداران زیادی داشت.

منابع نزدیک به این پروژه سال گذشته فاش کردند هر یک از بازیگران اصلی این مجموعه برای حضور در این تک قسمت ویژه دستمزد حداقل ۲.۵ میلیون دلاری دریافت کرده‌اند.

سریال «فرندز» (دوستان) پیش از این در ۱۰ فصل و به مدت ۱۰ سال (از ۱۹۹۴ تا ۲۰۰۴) از شبکه NBC پخش می‌شد. این مجموعه که توسط «مارتا کافمن» و «دیوید کرین» ساخته شده است، یک «سیتکام» یا «کمدی موقعیت» محسوب می‌شود و شخصیت‌های اصلی سریال در مکان‌های عادی مانند خانه و یا محل کار حضور دارند و فعالیت روزانه آنها با دیالوگ‌ها و حرکات خنده‌دار همراه است. این سریال در مجموع نامزد ۶۲ جایزه امی شده و همواره در فهرست محبوب‌ترین سریال‌های تلویزیونی جهان قرار دارد.

واکنش کاربران در این رابطه را بخوانید:

قسمت ویژه سریال «فرندز» منتشر شد

قسمت ویژه سریال «فرندز» منتشر شد

قسمت ویژه سریال «فرندز» منتشر شد

قسمت ویژه سریال «فرندز» منتشر شد

قسمت ویژه سریال «فرندز» منتشر شد

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج