۱۱۲۲۷۵۱
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

سلامی: دوران بایدن، دوران آرامش منطقه نیست

فرمانده کل سپاه هدف آمریکا را ناامن سازی منطقه دانست و گفت: دوران بایدن دوران آرامش منطقه نخواهد بود.

خبرگزاری صدا و سیما: فرمانده کل سپاه هدف آمریکا را ناامن سازی منطقه دانست و گفت: دوران بایدن دوران آرامش منطقه نخواهد بود.

سرلشکر سلامی در حاشیه مراسم چهلم شهید حجازی گفت: آمدن شخصی مثل بایدن رفتار آمریکا را تغییر نمی‌دهد و ممکن است روش‌های آمریکا تغییر کند، ولی اهداف آمریکا تغییر نمی‌کند. هدف اصلی آمریکائی‌ها این است که کشور‌های منطقه را ناامن کنند و مورد تنش‌های مستمر قرار دهند.

وی ادامه داد: گسترش ناامنی در کشور‌های اسلامی از اهداف اصلی آمریکا برای کوچک سازی این کشور‌ها است و تخریب ساختار قدرت آن‌ها و تسلط بر منابع انرژی و اقتصاد جهان اسلام از راهبرد‌های ثابت آمریکا می‌باشد. این‌ها مواردی است که با رفتن و آمدن رئیس جمهور‌های آمریکا تغییری نمی‌کند.

سرلشکر سلامی افزود: آمریکایی‌ها در دوره بایدن هم همان استراتژی (راهبرد) را تعقیب خواهند کرد و به آن‌ها هیچ اعتمادی نیست و آن‌ها همچنان از اسرائیل و عربستان سعودی حمایت می‌کنند و عوامل اصلی ایجاد ناامنی در منطقه، آمریکایی‌ها هستند.

فرمانده کل سپاه با اشاره به ادامه اشغالگری آمریکایی‌ها در منطقه گفت: آن‌ها همچنان در عراق به شکل اشغالگرانه حضور دارند و در سوریه همچنان آتش به پا می‌کنند و آتش آن‌ها به دست سعودی‌ها بر سر مردم یمن می‌بارد و فقط مجبور شدند که از افغانستان فرار کنند، آن‌ها چاره‌ای جز فرار از منطقه ندارند، ولی اگر خارج نشوند اخراج می‌شوند و به نظر می‌رسد تا حدودی این را درک کرده اند.

وی با بیان اینکه دوران بایدن دوران آرامش منطقه نیست، افزود: این رفتار در راهبرد آمریکایی‌ها وجود ندارد. امنیت منطقه تحت ضوابط آمریکا اتفاق نمی‌افتد بلکه تحت ضابطه قدرت اتفاق می‌افتد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج