۱۱۲۲۸۲۶
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

گلایه انصاری‌فرد از عدم برگزاری دیدار دوستانه

مهاجم تیم ملی ایران از عدم انجام دیدار‌های تدارکاتی و دیر آغاز شدن اردوی ملی‌پوشان گلایه کرد.

ورزش سه: مهاجم تیم ملی ایران از عدم انجام دیدار‌های تدارکاتی و دیر آغاز شدن اردوی ملی‌پوشان گلایه کرد.

کریم انصاری‌فرد در آغاز تمرین امروز تیم ملی ایران در ورزشگاه المپیک کیش اظهار کرد: شرایط اردوی تیم خیلی خوب است. از روزی که وارد کیش شدیم، همه شرایط و امکانات برای تیم ملی فراهم شده و توانستیم تا به امروز در آرامش کامل تمرین کنیم و کارها و برنامه‌های کادر فنی را پیش ببریم که امیدوارم در روزهای آینده نیز این روند تا حضور در بحرین و مسابقات مقدماتی جام جهانی ادامه داشته باشد.

گلایه انصاری‌فرد از عدم برگزاری دیدار دوستانه

او در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه چقدر امیدوار هستند در تمام بازی‌ها به برتری برسند، عنوان کردند: همه می‌دانند که شرایط تیم ملی یک مقدار پیچیده شده، اما بنده به‌عنوان یکی از بازیکنان تیم ملی این قول را می‌دهم که بچه‌ها تمام تلاش خود را انجام می‌دهند و همه توان خود را به کار می‌گیرند تا به مرحله نهایی مقدماتی جام جهانی برسیم.

مهاجم تیم ملی ایران اضافه کرد: در حال حاضر با یک بازی کمتر در رتبه سوم جدول گروه هستیم، اما مطمئنا اگر مسابقات شروع شود، شرایط را تغییر می‌دهیم و ۱۰۰ درصد تیم ملی جایگاه خود را پس می‌گیرد و امیدوار هستیم با دعای خیر مردم و حامیان تیم ملی از این مرحله صعود می‌کنیم و خودمان را برای مراحل بعد آماده خواهیم کرد.

انصاری‌فرد دربار همدلی ایجاد شده در تیم ملی عنوان کرد: چند سالی هست که همدلی در بین بازیکنان تیم ملی وجود دارد و به‌عنوان تیم ایران وارد عرصه جهانی می‌شود. همیشه تیم بودن ما زبانزد خاص و عام بوده و این قول را به شما می‌دهم که بچه‌ها، تیم هستند و همدل شدند تا بتوانند بهترین شرایط را فراهم کنند تا تیم ملی از این شرایط عبور کند و به جایگاه واقعی خود برسد.

او پیرامون گلایه‌های مهدی طارمی از عدم انجام دیدارهای تدارکاتی و آماده‌سازی تیم ملی گفت: مهدی طارمی آنقدر بازیکن حرفه‌ای به حساب می‌آید که اگر حرفی می‌زند، روی اصول بوده و طبیعتا اگر ما قبل از مسابقات انتخابی جام جهانی مسابقه تدارکاتی انجام می‌دادیم، خیلی بهتر بود ولی فکر می‌کنم بازی‌های لیگ برتر برای دوستان اهمیت بیشتری داشت و ما هم به آنها احترام می‌گذاریم و هیچ مشکلی نیست.

مهاجم تیم ملی ایران اضافه کرد: تمام حریفان ما با انجام دیدارهای دوستانه وارد مسابقات می‌شوند ولی تیم ما پس از چند جلسه تمرینی به بازی‌ها می‌رود و نخستین مسابقه ما، بازی رسمی تیم ملی به حساب می‌آید. قاعدتا این موارد تاثیر دارد ولی این موضوع را به فال نیک می‌گیریم، همدل‌تر خواهیم بود و به مراحل بالاتر می‌رسیم.

انصاری‌فرد در واکنش به اینکه از سازمان لیگ گلایه کرده است، گفت: من گلایه‌ای ندارم. آنهایی که در راس فوتبال هستند و به این شکل تصمیم‌گیری می‌کنند، حتما صلاح فوتبال را در این کارها می‌دانند، اما من به‌عنوان بازیکن تیم ملی نظرم را می‌گویم که اگر بازی دوستانه داشتیم و اردو چند روز زودتر شروع می‌شد، ۱۰۰ درصد شرایط بهتری داشتیم ولی امیدوارم در جایگاه فعلی نیز شرایط بهتر شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج