جاباما
۱۱۲۲۸۳۶
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

تاریخ‌سازی یاران قدوس؛ برنتفورد به جزیره رسید

یاران سامان قدوس در دیدار فینال پلی‌آف صعود به لیگ برتر جزیره موفق شدند با شکست سوانسی، قهرمان چمپیونزشیپ شده و راهی لیگ برتر انگلستان شوند.

ورزش سه: یاران سامان قدوس در دیدار فینال پلی‌آف صعود به لیگ برتر جزیره موفق شدند با شکست سوانسی، قهرمان چمپیونزشیپ شده و راهی لیگ برتر انگلستان شوند.

تاریخ‌سازی یاران قدوس؛ برنتفورد به جزیره رسید

پس از انجا دیدارهای مرحله نیمه نهایی، تیم‌های سوانسی و برنتفورد با شکست بارنزلی و بورنموث موفق شدند به فینال پلی‌آف صعود به لیگ برتر راه پیدا کنند و این مصاف حساس عصر امروز در ورزشگاه ومبلی لندن برگزار می‌شد؛ برنده این مسابقه پس از نوریچ و واتفورد، سومین تیمی بود که می‌توانست به رقابت‌های فصل آینده لیگ برتر انگلستان راه پیدا کند.

به جز سرنوشت صعود به لیگ جزیره، به لحاظ ارزش باشگاهی هم این مسابقه ارزش فوق‌العاده‌ای داشت؛ چرا که تیم برنده اتیکت یک تیم لیگ برتری به آن چسبانده می‌شد و بازنده مصاف امروز، باید یک فصل دیگر را انتظار می‌کشید تا شاید بتواند به لیگ برتر برسد و به لحاظ مالی ارزش‌گذاری بسیار پایین‌تری را متحمل می‌شد.

برنتفورد در جایگاه سوم و سوانسی در جایگاه چهارم این فصل چمپیونزشیپ را به پایان رسانده بودند؛ برای مصاف امشب سرمربی برنتفورد تصمیم گرفت تا از ستاره ایرانی خود از ابتدا در ترکیب تیمش استفاده نکند و قدوس نیمکت‌نشین دوئل سرنوشت‌ساز صعود به لیگ برتر بود.

تاریخ‌سازی یاران قدوس؛ برنتفورد به جزیره رسید

با این‌حال اعلام پنالتی در دقیقه ۱۰ به سود برنتفوردی‌ها باعث شد تا ایوان تونی گلزنی کند و یاران قدوس در یک‌قدمی صعود به لیگ جزیره قرار گیرند؛ درخشش بازیکنان برنتفورد در همان شروع مسابقه ادامه داشت و در دقیقه ۲۰ امیلیانو مارکوندس توانست خیال همبازیان خود را آسوده کند و برای دومین بار توپ را به تور دروازه سوانسی چسباند.

در ادامه بازی موقعیت‌های متعدد دو تیم ثمری نداشت؛ در دقیقه ۶۵ جای فولتون هافبک میانی سوانسی، امیدهای این تیم به حداقل رسید و در دقیقه ۷۵ دقیقه سامان قدوس برای برنتفورد وارد زمین شد؛ قدوس در مدت زمان کوتاه حضورش در زمین، حضوری موفق و درخشان داشت اما نتیجه بازی تا پایان تغییری نکرد تا با یک پیروزی دلچسب یاران سامان قدوس موفق به صعود به لیگ برتر جزیره شوند.

این صعود می‌تواند برای تیم ملی ایران را حائزاهمیت باشد، چرا که آخرین بازمانده فهرست اسکوچیچ که هنوز خود را به اردوی تیم ملی معرفی نکرده، امشب در جشن صعود تیمش به لیگ جزیره شرکت کرد و حالا فردا سامان قدوس قرار است خود را به اردوی تیم ملی برساند و به کادرفنی معرفی نماید.

از سوی دیگر لژیونر فوتبال ایران که فصل گذشته در لیگ فرانسه، تجربه تلخ سقوط از لیگ یک فرانسه را با تیم آمیان کسب کرده بود، این‌بار با برنتفورد توانست طعم شیرین صعود از چمپیونزشیپ به لیگ جزیره را بچشد و این‌چنین فصل ۲۰۲۰-۲۰۲۱ را به پایان ببرد.

تاریخ‌سازی یاران قدوس؛ برنتفورد به جزیره رسید

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج