۱۱۲۲۸۴۹
۲ نظر
۵۰۰۱
۲ نظر
۵۰۰۱
پ

علیرضا اکبرپور: پیروزی حق تراکتور بود

سرمربی ماشین‌سازی تبریز به این نکته اذعان کرد که پیروزی در دربی تبریز حق تیم تراکتور بوده است.

تسنیم: سرمربی ماشین‌سازی تبریز به این نکته اذعان کرد که پیروزی در دربی تبریز حق تیم تراکتور بوده است.

علیرضا اکبرپور پس از شکست ۲ بر صفر ماشین‌سازی تبریز مقابل تراکتور تبریز اظهار داشت: این پیروزی را به تیم تراکتور تبریک می‌گویم. پیروزی حق‌شان بود. همه شرایط ماشین‌سازی را می‌دانند. وضعیت ما به گونه‌ای است که در بازی‌ها نباید گل بخوریم. تیم‌مان جوان است و دست‌مان روی نیمکت خالی است. اگر از ابتدا به پرس کردن حریف و گلزنی بپردازیم، تیم‌مان از هم می‌پاشد.

وی با بیان اینکه تیمش تنها به دنبال فوتبال بازی کردن است، تصریح کرد: به دنبال این هستیم که بتوانیم برنامه‌های خود را در زمین پیاده کنیم و با کارهایی که می‌کنیم، به گل برسیم. نه می‌خواهیم دفاع کنیم، نه حمله. شکل بازی ما به گونه‌ای بود که بازیکنان از یک سوم دفاعی جمع شوند و پس از اینکه توپ را گرفتیم، به حمله برویم. دست ما واقعاً خالی است و محروم و مصدوم داریم. دو سه بازیکن مصدوم بودند که بالاجبار به آنها بازی دادیم، چون نفر نداریم که جایگزین کنیم.

سرمربی ماشین‌سازی با بیان اینکه شاگردانش کم‌تجربه هستند و تحت تأثیر نام تراکتور بودند، گفت: زمانی که نام تیم بزرگی می‌آید،‌ بازیکنان هُل می‌شوند. شب گذشته کتف یک بازیکن در خواب درآمد! ببینید وضعیت ما چگونه است که حساسیت بازی باعث شد کتف یک نفر در خواب دربیاید. تراکتور خوب بازی کرد و به این تیم تبریک می‌گویم. هیچ‌وقت به داوری اعتراض نمی‌کنیم، اما خطاهایی که آن سو گرفته شد،‌ این سمت گرفته نشد یا دایوهای آن سو خطا اعلام شد و این سو به بازیکن اخطار داده شد.

اکبرپور با بیان اینکه داور می‌توانست با تیمش مهربانانه‌تر سوت بزند و باید دو تیم را به یک چشم می‌دید، خاطرنشان کرد: داوران از آذربایجان شرقی بودند و نباید اسامی روی آنها تأثیر بگذارد. زمانی که یک بر صفر عقب بودیم، آمدیم به حریف فشار آوردیم و پس از تعویض ابراهیمی، تیم را تحت تأثیر قرار دادیم تا حریف را به زمین خودش ببریم. می‌توانستیم فرصت گلزنی ایجاد کنیم، اما آن اخراج، شیرازه تیم را به هم زد و مجبور شدیم دو بازیکن امید را به زمین بیاوریم که بدوند.

وی در خاتمه تصریح کرد: ان‌شاءالله روزی در این فوتبال فرا برسد که تراکتور و ماشین‌سازی در جایگاه‌های اصلی خود باشند. همه می‌دانند جایگاه ماشین‌سازی انتهای جدول نیست، اما تیم به دلایلی از ابتدای فصل به قعر جدول چسبیده و جدایی از انتهای جدول، برای تیمی که بازیکن ندارد خیلی سخت است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سید ذاکر

      هواداران عزیز فوتبالی دقت کردین وقتی که تراکتور سازی با ماشین سازی بازی می‌کنند فقط تراکتور سازی میبره در این چند سال اخیر

    • سید ذاکر

      هواداران عزیز فوتبالی دقت کردین وقتی که تراکتور سازی با ماشین سازی بازی می‌کنند فقط تراکتور سازی میبره خخخخخخخخخخخ

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج