۱۱۲۲۸۵۲
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

فکری: مطمئنم به جام جهانی صعود می‌کند

سرمربی نفت مسجدسلیمان می‌گوید که پذیرش مردم این شهر به او کمک زیادی کرده تا در شرایط خوبی بتواند کارش را شروع کند.

ورزش سه: سرمربی نفت مسجدسلیمان می گوید که پذیرش مردم این شهر به او کمک زیادی کرده تا در شرایط خوبی بتواند کارش را شروع کند.

باشگاه نفت مسجدسلیمان از تعطیلی لیگ برتر استفاده کرده و یک اردوی آماده سازی را از چند روز پیش در تهران برپا کرده است. محمود فکری سرمربی نفت مسجدسلیمان در حاشیه تمرین امروز در گفتگو با خبرنگار ورزش سه گفت: بعد از بازی با ماشین سازی چند روزی به بچه ها استراحت دادیم و بعد از آن، تمریناتمان را در تهران آغاز کردیم. با توجه به اینکه برنامه بازی هایمان کاملا مشخص نیست که بازی معوقه ما با فولاد را انجام می دهیم یا باید ابتدا با پیکان بازی کنیم. فاصله بین بازی ماشین سازی با بازی بعدی بین ۳۰ تا ۳۵ روز است که این کار را سخت می کند. فاصله بین بازی مس رفسنجان با ماشین سازی نیز حدود ۲۰ روز دیداری انجام ندادیم. این باعث می شود تا تیممان از شرایط آمادگی دور شود. آماده نگه داشتن بچه ها در این شرایط سخت خواهد بود.

وی گفت: ما در تهران تمریناتمان را شروع کرده ایم. هم بازی تدارکاتی در نظر گرفته ایم و هم تمریناتی برای نگه داشتن بازیکنان در شرایط بازی. امیدوارم بتوانیم تمرینات خوبی را پشت سر بگذاریم و بحث آسیب دیدگی و ابتلا به کرونا به وجود نیاید و برای از سرگیری بازی هایمان آماده شویم.

فکری درباره دو پیروزی و یک تساوی در بازی های اخیر تیمش پس از بازگشت به نفت مسجدسلیمان گفت: به هر حال با توجه به شناختی که من با فضای مسجدسلیمان از لحاظ مدیریتی و هواداری داشتم، فضای خوبی بین من، مردم و مجموعه مسجدسلیمان به وجود آمده که این پذیرش مردم خیلی به من کمک کرده تا در شرایط خوبی بتوانم کارم را شروع کنم. از زمانی که هدایت نفت را برعهده گرفتم، از ۳ بازی هفت امتیاز کسب کرده ایم آن هم با توجه به شرایطی که این تیم داشت و یکی از گزینه های سقوط بود. این بازی ها به تیم ما سر و شکل داده و انگیزه، روحیه و خودباوری بازیکنان بازگشته است و ان شالله در بازی های بعدی نیز بتوانیم امتیازات لازم را کسب کنیم و جایگاه خوبی را برای خودمان به دست بیاوریم.

سرمربی نفت درخصوص اینکه چه زمانی مشکلات این تیم حل می شود، گفت: خدا را شکر شرایط خیلی بدی نداریم و وضعیتمان خوب است. جا دارد از همه مسئولین شهری و استانی تشکر کنیم ولی در بحث پاداش هایی که قول داده شده و هم در بحث پرداختی ها باید کمک و توجه بیشتری صورت بگیرد تا همدلی و یکدلی بیشتری داشته باشند و مشکلات مالی باشگاه حل شود.

در لیگ بیستم حواشی زیادی را شاهد بوده ایم از جمله جابجایی های متعدد مربیان، برنامه ریزی سازمان لیگ، صدور آراء جنجالی توسط کمیته انضباطی و... . سرمربی نفت درخصوص اینکه آیا این مسائل به لیگ برتر ضربه می زند یا خیر و اینکه باشگاه آنها به مسئله خاصی اعتراض دارد یا نه، گفت: ما که مشکل خاصی نداشتیم. در بحث رأی یا شکایت یا هر موضوع دیگری که در رابطه با تیم نفت مسجدسلیمان بوده باشد، من چیز خاصی ندیدم. اما درباره صدور آراء توسط کمیته انضباطی، آنها تمام تلاششان را می کنند تا رأی عادلانه ای صادر کنند. خواهشی که از کمیته انضباطی داریم این است که تمامی موارد را لحاظ کنند. بخصوص اینکه در پایان لیگ قرار داریم و مطمئنا امتیازات یا حتی محرومیت بازیکنان می تواند روی تیمی که به دنبال بقا است یا تیمی که به دنبال سهمیه است یا تیمی که در پی قهرمانی است، تأثیر خواهد گذاشت. امیدوار هستیم با درایتی که کمیته انضباطی دارد، آراء صادره کاملا عادلانه باشد.

وی گفت: در بحث برنامه ریزی امیدواریم که این کار بهتر صورت بگیرد. خود ما اذیت می شویم. درست است که در جام حذفی نیستیم ولی اینکه ما تا ۳۰ روز بازی نکنیم و بعد به رقابت ها برگردیم، ما را اذیت می کند. امیدواریم در بازی هایی که باقی مانده، نظم خوبی برقرار شود و در سال آینده سر هر موضوعی بازی ها تعطیل نشود. اینکه بازی آسیایی یا دیدار ملی هست، در تاریخ خودش برگزار شود و بلافاصله بازی های لیگ را از سر بگیریم. این تعطیلات مطمئنا به تیم ها و بازیکنان ضربه می زند.

فکری در پایان درخصوص تیم ملی و شانس صعود به جام جهانی گفت: تیم ملی از بازیکنان بسیار خوبی برخوردار است و فکر می کنم عناصر توانمندی در تیم ملی داریم. کمی کارمان سخت شده ولی امیدوارم با توجه به اردویی که در کیش برگزار کرده اند، هم به هماهنگی لازم برسند و هم اینکه تیم شرایط خوب خودش را پیدا کند و در بازی های پیش رو عملکرد خوبی ارائه بدهند. با توجه به غیرتی که بازیکنان ایرانی دارند، من مطمئنم با تلاش، رفاقت و همدلی بیشتر، تیم ملی به جام جهانی صعود خواهد کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج