جاباما
۱۱۲۲۸۶۱
۳ نظر
۵۰۰۵
۳ نظر
۵۰۰۵
پ

کلانی در نقش‌جهان: با سپاهان برادریم

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در مراسم رونمایی از سردیس دو سپاهانی گفت: سپاهان و پرسپولیس برادر یکدیگر هستند که هر دو نشأت گرفته از باشگاه شاهین بوده که مکتب دوستی و برادری است.

ورزش سه: پپیشکسوت باشگاه پرسپولیس در مراسم رونمایی از سردیس دو سپاهانی گفت: سپاهان و پرسپولیس برادر یکدیگر هستند که هر دو نشأت گرفته از باشگاه شاهین بوده که مکتب دوستی و برادری است.

از سردیس محمود حریری فقید، بنیان گذار باشگاه سپاهان و محمود یاوری فقید، پیشکسوت این باشگاه رونمایی شد.

کلانی در نقش‌جهان: با سپاهان برادریم

این اتفاق در استادیوم نقش جهان و عصر امروز رخ داد و نکته ی جالب حضور حسین کلانی پیشکسوت باشگاه پرسپولیس بود. این حضور از آن جهت جالب بود که به تازگی دیدار دو تیم در لیگ برتر با حواشی زیادی همراه بود که حتی منجر به صدور رای از سوی کمیته انضباطی و محرومیت بازیکنان دو تیم شد.

حسین کلانی در مراسم رونمایی از سردیس دو پیشکسوت باشگاه پرسپولیس سخنرانی هم کرد و گفت: فکر می‌کنم همه ما شاهینی‌ها در باشگاه‌های دیگر فعالیت کرده یا می‌کنیم ولی همه از یک استاد درس گرفته و تابع ایم.وقتی به مکتب شاهین نگاه می‌کنیم می‌بینیم که درس و اخلاق را سرلوحه خود گذاشتند.

حسین کلانی در خصوص محمد حریری فقید که موسس و بنیان گذار باشگاه سپاهان بود، گفت: محمود حریری یکی از شاگردان عزیز و فرهیخته مکتب دکتر اکرامی بود. مرحوم محمود یاوری نیز به همین شکل بود. این افتخار را داشتم که مدتی در تیم ملی و شاهین از محمود یاوری فیض ببرم. هم چنین در کنار بزرگ مردی چون محمد برزمهری که سال‌ها از او تاکتیک و فنون را آموختم.

حسین کلانی با اشاره به اینکه برای نخستین بار بود استادیوم نقش جهان اصفهان را از نزدیک می دید، گفت: افتخار می‌کنم که در کشورم چنین استادیومی ساخته شده است. درست است که آزادی از افتخارات ساختمان سازی و معماری ایران هست ولی نقش جهان چیز دیگری است.

و در آخر خبرنگاران از حسین کلانی خواستند در مورد حواشی ایجاد شده میان دو باشگاه سپاهان و پرسپولیس هم صحبت کند که گفت: سپاهان و پرسپولیس برادر یکدیگر هستند که هر دو نشأت گرفته از باشگاه شاهین بوده که مکتب دوستی و برادری است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سعید سرخ

      خوب بحث سر اینکه ما شعورش رو داریم اما شله زرد نه ...

    • سید ذاکر

      آقای کلانی ماهواداران تیم بزرگ پرسپولیس هیچ وقت سپاهانی هارا به عنوان برادر قبول نداریم

    • سید ذاکر

      ما هواداران میلیونی پرسپولیس هیچ وقت سپاهانی هارا به عنوان برادر قبول نداریم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج