جاباما
۱۱۲۲۸۸۹
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

شادی معروفی که پس از ۹سال تکرار شد

پس از قهرمانی چلسی در لیگ قهرمانان اروپا، میسون مونت جام را در دست گرفت و در سمتی که هواداران چلسی نشسته بودند، به همراه جام مشغول دویدن شد و جام را به آن‌ها نشان داد. این حرکت را دیدیه دروگبا در سال ۲۰۱۲ و پس از اولین قهرمانی چلسی در لیگ قهرمانان اروپا انجام داده بود و اکنون میسون مونت، یاد و خاطره آن شادی معروفرا زنده کرد.

فوتبالی: چلسی موفق شد با پیروزی یک بر صفر مقابل منچسترسیتی قهرمان رقابت های لیگ قهرمانان اروپا شود و جام را بالای سر ببرد.

تک گل چلسی را در این بازی کای هاورتز به ثمر رساند و نشان داد که بازیکن قابل و درجه یکی است. در این بازی میسون مونت، بازیکن جوان و انگلیسی چلسی هم عملکرد خوبی داشت و در قهرمانی چلسی موثر بود.

شادی معروفی که پس از ۹سال تکرار شد

پس از قهرمانی چلسی در لیگ قهرمانان اروپا، میسون مونت جام را در دست گرفت و در سمتی که هواداران چلسی نشسته بودند، به همراه جام مشغول دویدن شد و جام را به آن ها نشان داد.

این حرکت را دیدیه دروگبا، مهاجم اسطوره ای چلسی هم در سال 2012 و پس از اولین قهرمانی چلسی در لیگ قهرمانان اروپا انجام داده بود و اکنون میسون مونت، یاد و خاطره آن شادی معروف دیدیه دروگبا را زنده کرد.

شادی معروفی که پس از ۹سال تکرار شد

چلسی اکنون برای دومین بار در تاریخ خود قهرمان رقابت های لیگ قهرمانان اروپا شده است و بدین ترتیب قهرمانی در این رقابت ها را جشن گرفت.

میسون مونت هم به عنوان یک بازیکن جوان در ترکیب چلسی، پس از این قهرمانی بسیار خوشحالی کرد و مانند دروگبا او هم در ترکیب بازیکنان تاریخی چلسی که قهرمان سی ال شده اند قرار گرفت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج