جاباما
۱۱۲۲۸۹۲
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

واکنش گواردیولا به شکست در فینال CL

سرمربی سیتیزن‌ها با وجود این ناکامی اطمینان دارد که آینده درخشانی پیش روی تیمش است.

طرفداری: سرمربی سیتیزن‌ها با وجود این ناکامی اطمینان دارد که آینده درخشانی پیش روی تیمش است.

به نقل از BBC، چلسی با تک گل نیمه اول کای هاورتس، سیتیزن ها را شکست داد تا دومین قهرمانی خود در لیگ قهرمانان را جشن بگیرد و به انتظار طولانی مدت گواردیولا برای فتح مجدد این جام، بیافزاید.

واکنش گواردیولا به شکست در فینال CL

گواردیولا در پایان بازی گفت: نیمه اول بد بود؛ نیمه دوم خیلی بهتر شد ولی در کل روز بدی داشتیم. در مواجهه با توپ های بلند و توپ های دوم به مشکل خوردیم. فصل خارق العاده ای را سپری کردیم. تلاش مان را انجام دادیم ولی نشد. در ادامه تلاش بیشتری خواهیم کرد. بازی نزدیکی بود. برای اولین تجربه ما از فینال خوب بود. ما شجاعت مان را نشان دادیم. می خواهم به حریف بابت این فصل فوق العاده و عملکرد امروزشان تبریک بگویم. ما یک روز به اینجا بر می گردیم.

گواردیولا افزود: من تمام تلاشم را برای انجام بهترین ترکیب انجام دادم. تلاش کردم ترکیبی را انتخاب کنم که با آن برنده بازی شویم؛ همیشه همین طور است. در نیمه اول برای عبور از خطوط به مشکل خوردیم ولی در نیمه دوم از این نظر خیلی بهتر کار کردیم. مقابل ساختار دفاعی چلسی کار آسانی نداشتیم. در نیمه دوم حریف فقط یک بار توانست روی ضد حمله پولیشیچ برای ما خطرساز شود. آن ها واقعا تیم خوبی هستند ولی ما به خوبی مقابل شان بازی کردیم. در نیمه دوم لایق زدن یک گل بودیم ولی نتوانستیم به آن برسیم. حالا همراه خانواده ام به خانه می روم. مدت هاست که با آن ها وقت نگذرانده ام. پس از آن به باشگاه بر می گردم. قرار است طی سالیان پیش رو بهترین باشگاه دنیا باشیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج