جاباما
۱۱۲۲۹۲۵
۱۱ نظر
۵۰۰۵
۱۱ نظر
۵۰۰۵
پ

هدیه به مجیدی؛ تیمت را با خیال راحت بساز

دعوت از یک سهمیه استقلالی به تیم ملی با اینکه اعتراض‌هایی از جبهه آبی به همراه داشته و حتی هواداران این باشگاه را رنجانده اما از جهاتی به سود استقلال و فرهاد مجیدی تمام شده است.

ایران ورزشی: دعوت از یک سهمیه استقلالی به تیم ملی با اینکه اعتراض‌هایی از جبهه آبی به همراه داشته و حتی هواداران این باشگاه را رنجانده اما از جهاتی به سود استقلال و فرهاد مجیدی تمام شده است.

اگر سهمیه‌های بیشتری از استقلال در تیم ملی حضور داشت، می‌شد در روند آماده‌سازی استقلال تردید کرد اما اکنون فقط مهدی قایدی در تمرینات استقلال حضور ندارد و بهترین فرصت در اختیار سرمربی استقلال است تا همه آن تفکراتی که در ذهن دارد را پیاده و تیمی آماده‌تر برای ادامه لیگ پدید آورد.

از سویی سازمان لیگ با اینکه استقلال فقط یک سهمیه در تیم ملی دارد، بازی عقب افتاده این تیم با شهرخودرو را نیز به بعد از تعطیلات یکماهه موکول کرده که از این حیث نیز یک امتیاز بزرگ در اختیار مربیان استقلال قرار گرفته تا فارغ‌البال به آماده‌سازی تیم خود بپردازند.

طبق قانون تنها بازی تیم‌هایی به تعویق می‌افتد که ۳ سهمیه یا بیشتر در تیم ملی داشته باشند اما نه استقلال ۳ سهمیه در تیم ملی دارد و نه شهرخودرو؛ بنابراین بازی این دو تیم می‌توانست در تعطیلات برگزار شود، کما اینکه روز گذشته دو بازی عقب افتاده میان تراکتور-ماشین‌سازی و سایپا-فولاد برگزار شد اما سازمان لیگ هیچ برنامه‌ای را برای استقلالی‌ها در نظر نگرفت.

این تصمیم گرچه منتقدانی به دنبال خود دارد و به نوعی در حق دیگر تیم‌ها اجحاف شده و استقلال نیز باید یک بازی عقب افتاده خود را انجام می‌داد اما به هر حال سبب شد تا موقعیتی مناسب برای فرهاد مجیدی و همکارانش ایجاد شود تا با همه قوا تمرینات خود را ادامه دهند و تیمی آماده‌تر برای ادامه بازی‌ها بسازند. آنچه اما استقلال را به آمادگی نزدیک‌تر می‌کند این است که زمان بازگشت بازیکنان خارجی نیز به دقت مورد بررسی قرار بگیرد.

در واقع هم فرهاد مجیدی و هم دیگر مسئولان باشگاه باید روی زمان بازگشت دیاباته و میلیچ از کشورهای خود حساس باشند تا پروسه آماده‌سازی‌شان به شکل مطلوب‌تری جلو برود و استقلال با برخورداری از حداکثر بازیکنان خود از تعطیلاتی که پدید آمده بهره ببرد و آماده و مهیای ادامه لیگ شود.

استقلال بعد از تعطیلات باید در لیگ و جام حذفی به میدان برود که موفقیت در جام حذفی در دسترس‌تر است اما به واقع اگر مجیدی و همکارانش می‌خواهند میخ خود را در استقلال بکوبند و با جام قهرمانی حذفی به کار خود خاتمه دهند باید تیمی را مهیای ادامه بازی‌ها کنند که از لحاظ تاکتیکی هیچ اشتباهی مرتکب نشود و از ثبات کافی برخوردار باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • حمید پرسپولیسی

      آخه کل تیم رو برای اون یه نفر میچید. حالا جاش کیو بزاره ؟

    • Perspolis*90 urum

      البته کیسه ها شانس اوردن اون یه نفرم بخاطر بابا مسعودشون دعوت شد که بهانه کنند بازی هاشو عقب بندازن

    • پرسپولیس

      اینست تیم حکومتی
      لعنتی های دو ستاره

      پاسخ ها

      • محموداستقلالی

        ای کاش لنگی هایه کم ادب یادبگیریدبه جای حرف زدن الکی وبی مورد!!!

    • بدون نام

      اصلا مشکلی نبود ھمانطور کہ اخباری اومد دیروز برای تراکتور بازی کرد قایدی ھم میومد بازی میکرد باز میرفت اردو تیم ملی

    • بدون نام

      مجیدی فقط برای خراب کردن اومده و بی تجربه اس
      الان میره زکی پور و برزای و سهرابیان..را میاره کنار مهری و آرمان رمضانی و چند تایی دیگر و بعد از چند باخت سنگین قهر میکنه میره

    • بدون نام

      لنگیا از تو غارشون د راومدن و درباره سرورشون اظهار نظر میکنن.قایدی فاتح تونلهای قرمز

    • خوزستان آبیته

      خدا شاهده ای نفرات این تیم رو کسان دیگه معرفی میکنه به تیم ملی .وگرنه نادری ،مظاهری،عارف غلامی،اسماعیلی اینا هیچ‌کدوم حق تیم ملی نداشتن

    • ...

      تیم حکومتی وزارتی همینه دیگه بازیش به خاطره یه بازیکن لعو میشه پرسپولیس با ه۴ت تا بازیکن تو تیم ملی بازیهاشو برگزار کردن

    • بدون نام

      کیسه حکومتی

    • بدون نام

      جداً چه دلیلی برای لغو بازی کیسه غیر از سوگلی بودنش میتوان آورد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج