۱۱۲۲۹۸۶
۲۰ نظر
۵۱۷۱
۲۰ نظر
۵۱۷۱
پ

ترسناک‌ترین انیمه‌های تاریخ؛ از «دیگری» تا «دفتر مرگ»

در اینجا تصمیم گرفتیم ترسناک‌ترین انیمه‌های تاریخ را معرفی کنیم.

برترین‌ها: ژانر ترسناک یکی از ژانر‌های پرطرفدار سینما و تلویزیون است و از طرفی انیمه‌ها هم هوادارن خیلی زیادی دارد. در اینجا تصمیم گرفتیم ترسناک‌ترین انیمه‌های تاریخ را معرفی کنیم.

دیگری / Another

ترسناک‌ترین انیمه‌های تاریخ؛ از «دیگری» تا «دفتر مرگ»

انیمه «دیگری» از انیمه‌های معروف در ژانر معمایی، ترسناک و راز آلود است که از رمانی به همین اسم به نویسندگی یوکیتو آیاتسوجی اقتباس شده و کارگردانی آن به عهده سوتومو میزوشیما است که در سال ۲۰۱۲ از شبکه توکیو ام ایکس پخش شد. این انیمه سینمایی داستان مرگ‌های عجیب و غریب، خشونت بار و مرموز تعدادی از دانش آموزان را روایت می‌کند، یک دانش آموز مامور می‌شود که دلیل مرگ تعدادی از هم کلاسی هایش را کشف کند.

توکیو غول / Tokyo Ghoul

ترسناک‌ترین انیمه‌های تاریخ؛ از «دیگری» تا «دفتر مرگ»

«توکیو غول» انیمه‌ای به نویسندگی سویی ایشیدا و کارگردانی شوهی موریتا است، که در سال ۲۰۱۴ از شبکه توکیو ام ایکس پخش شد. به عقیده‌ی بسیاری انیمه‌ی «توکیو غول» هیچ‌وقت نتوانست به قدرت و دقت مانگا خود برسد. زندگی در دنیای «توکیو غول» ترسناک است؛ انسان‌ها درکنار غول‌ها زندگی می‌کنند؛ غول‌هایی که اکثر اوقات، ظاهری دقیقا مشابه آدم‌های عادی دارند. در مرکز این داستان با پسری به نام کانکی آشنا می‌شویم که قربانی یکی از این غول‌ها شده و تبدیل به نیم انسان و نیم غول می‌شود.

پاپریکا / Paprika

ترسناک‌ترین انیمه‌های تاریخ؛ از «دیگری» تا «دفتر مرگ»

«پاپریکا» اقتباسی از مانگایی به همین نام به نویسندگی یاسوتاکا سوسوی است و کارگردانی این انیمه را ساتوشی کن بر عهده دارد. با اینکه اسم انیمه «پاپریکا» نامگذاری شده است، اما چیبا شخصیت اصلی این انیمه به شمار می‌آید، چیبا یک زن با رفتار خشک و منطقی است که دوست ندارد احساسات خود را به اشتراک بگذارد، اما شخصیت پاپریکا دقیقا برعکس این شخصیت است، درواقع پارادوکس بین این دو شخصیت به خوبی پارادوکس میان رویا و واقعیت را به نمایش می‌گذارد. رویا‌ها و واقعیت در یک توالی روانگردان در این انیمه ادغام می‌شوند.

آبی کامل / Perfect Blue

ترسناک‌ترین انیمه‌های تاریخ؛ از «دیگری» تا «دفتر مرگ»

«آبی کامل» یک تریلر روانکاوانه‌ی وحشتناک است که در سال ۱۹۹۷ توسط ساتوشی کن بر پایه‌ی رمانی به همین نام نوشته‌ی یوشیکازو تاکوچی ساخته شده است. انیمه «آبی کامل» به عنوان تاریک‌ترین انیمیشن سینما و یکی از بهترین‌های تاریخ انیمیشن شناخته می‌شود. «آبی کامل» درباره‌ی دختری به اسم میما کریگوی است. کسی که اگرچه به عنوان خواننده‌ی اصلی یک گروه موسیقی پاپ هواداران کشته-مُرده‌ی بسیاری دارد، اما تصمیم می‌گیرد خوانندگی را ترک کند.

ترانه‌ی پریان / Elfen Lied

ترسناک‌ترین انیمه‌های تاریخ؛ از «دیگری» تا «دفتر مرگ»

داستان انیمه «ترانه‌ی پریان» در شهری به نام کاماکورا روایت می‌شود و محوریت اصلی آن در راستای موجوداتی تکامل یافته به نام دیکلونیئوس است. دیکلونیئوس دارای قدرتی ماورائی و فرابشری هستند که در دستان نامرئی آن‌ها خلاصه می‌شود. انیمه‌ی «ترانه‌ی پریان» باعث می‌شود تا این سوال را که چگونه انسان روابط خوب و بد را شکل می‌دهد و یا چه چیزی در نحوه‌ی دید ما نسبت به دیگران تاثیر می‌گذارد، را در ذهن مخاطب ایجاد کند.

انگل: قاعده کلی / parasyte the maxim

ترسناک‌ترین انیمه‌های تاریخ؛ از «دیگری» تا «دفتر مرگ»

«انگل: قاعده کلی» به عنوان یک اثر ترسناک، از چنان عمق فلسفی برخوردار است که در تمام طول انیمه و حتی پس از آن ذهن مخاطب را درگیر می‌کند. انگل‌های فضایی به زمین آمده اند تا از مغز انسان‌ها تغذیه کنند. با این حال شینچی ایزومی به نحوی با یکی از این انگل‌ها همزیستی می‌کند و با همدیگر تلاش می‌کنند تا در مقابل انسان‌ها و انگل‌ها زنده بمانند، با این حال تمرکز اصلی انیمه بر طبیعت انسان است.

مانستر/ monster

ترسناک‌ترین انیمه‌های تاریخ؛ از «دیگری» تا «دفتر مرگ»

«مانستر» با به تصویر کشیدن بخش‌هایی از زندگی دکتر کنزو تنما، یک جراح مغز و اعصاب فوق‌العاده و جوان شروع می‌شود؛ پزشکی بسیار موفق و آینده‌دار که به‌تازگی با دختر ثروتمند رئیس بیمارستان محل کار خود هم نامزد کرده است. انیمه‌ی «مانستر» دارای یک بخش وحشتناک، یک بخش اسرارآمیزاست. فضای غم‌زده و سیاه کلی اثر هم باعث می‌شود که بسیاری از تماشاگر‌های علاقه‌ای به دیدن آن نداشته باشند.

دفتر مرگ / death note

ترسناک‌ترین انیمه‌های تاریخ؛ از «دیگری» تا «دفتر مرگ»

«دفتر مرگ» ایده‌ی اولیه‌ی کنجکاوی‌برانگیز و درگیرکننده‌ای دارد. داستان در مورد موجودی ناشناخته به نام شینیگامی است که به آن‌ها خدای مرگ نیز گفته می‌شود. این شینیگامی «ریوک» نام دارد و «دفتر مرگ» خود را به دنیای انسان‌ها می‌اندازد. دفترچه‌ای که به صاحب آن این قدرت را می‌دهد با دانستن اسم یا دیدن چهره هر فرد، او را به قتل برساند. «دفتر مرگ»بدون شک نه تنها جزو بهترین انیمه‌های روانشناختی می‌باشد بلکه بر اساس نظر اکثریت اوتاکو‌ها از بهترین‌های تاریخ نیز هست.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • عزیز بذرافکن

      سلام.پس حمله تایتانها چرا نمیگید.واقعاکه انیمه ای عالیست

      پاسخ ها

      • بدون نام

        به شدددت موافقم

      • بی نام

        انیمه ترسناک نه که عالی و خوب حمله تایتان های ترسناک؟ اول مقاله رو بخون بعد نظر بده

      • o0p9

        تو ژانر ترسناک معرفی کرد.فکر کن یکم

      • بدون نام

        تایتانم ترسناکه دیگه اون همه صحنه برگریزون

      • بدون نام

        اتک کجاش ترسناکه :/

    • بدون نام

      سلام میخواستم بپرسم توکیو غول قشنگ تره یا دفترچه مرگ؟

      پاسخ ها

      • mgs

        کلا ژانرشون باهم فرق میکنه
        ولی یه نکته مشترکی که دارن اینه که هر دوشون افت میکنن. توکیو غول بعد از فصل دو افتضاح میشه دفترچه مرگ هم از اواسطش افت شدیدی میکنه

      • بدون نام

        دفترچه مرگ جنایی و معمایی ریتم تند پر از غافلگیری خسته نمیشی از دیدنش. توکیو غول روانشناسانه و جذاب ولی فصل سومشو...

      • Light

        سلام. نمی‌شه با هم مقایسه‌شون کرد چون ژانرهاشون کلا متفاوته و بستگی به سلیقه‌ی خودت داره. من بیش‌تر دفترچه مرگ رو دوست دارم چون تا حدودی به روان‌شناسی نزدیکه.

      • بدون نام

        جفتشونو ببین هر کدوم یجور خاصن

      • بدون نام

        هیچکدام ،کامرانی خوبه

      • بدون نام

        توکیو غول اما بازم سلیقه ایه ، ممکنه شما از دفترچه مرگ بیشتر خوشت بیاد

      • بدون نام

        دفتر مرگ

      • بدون نام

        دفترچه مرگ خیلی قشنگه...ولی توکیو غول اخراش مرخرف میشه

      • بدون نام

        دفترچه ی مرگ

    • بدون نام

      انیمه تو ایران همیشه مورد کم لطفی قرار گرفته. به شخصه انیمه رو به سریالای چرت و پرت ترکی و امریکایی ترجیح میدم. شخصیت پردازیای عالی. داستان پردازی فوق العاده. مفاهیم زیبا و انسانی. گرافیک جذاب. کافیه چند تا از شاهکارانه انینه ای رو ببینید تا به حرف من برسید

    • Light

      نصف اینا اصلا ترسناک نیستن :|
      مثلا دفترچه مرگ که ژانرش جنایی و فانتزیه کجاش ترسناکه؟ یا پرفکت بلو و پاپریکا، اینا هم اصلا ترسناک نیستن و ژانرشون بیش‌تر به تریلر می‌خوره.

    • ichigo

      پرفکت بلو قشنگ با روح و روان آدم بازی میکنه تا لحظه ی اخر

    • بدون نام

      سگ های ولگرد بانگو چیشد پس

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج