۱۱۲۳۲۲۵
۵۰۲۱
۵۰۲۱
پ

آیت‌الله بوشهری: سطح زندگی طلبه‌ها پایین است

رئیس شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، با قدردانی از برنامه ها و فعالیت‌های مرکز خدمات در حمایت از حوزویان گفت: از رویکرد هدفمندی و راهبردی و همچنین داشتن جامعیت در فکر و طرح در مرکز خدمات تشکر می‌کنم و امیدوارم این مسیر ادامه پیدا کند.

ایسنا: آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری در دیدار با حجت الاسلام و المسلمین میرمحمدی با قدردانی از برنامه ها و فعالیت‌های مرکز خدمات در حمایت از حوزویان گفت: از رویکرد هدفمندی و راهبردی و همچنین داشتن جامعیت در فکر و طرح در مرکز خدمات تشکر می‌کنم و امیدوارم این مسیر ادامه پیدا کند.

وی با تأکید بر اهمیت ارتباط بیشتر مرکز خدمات و مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه تصریح کرد: ارتباط و هماهنگی بیشتر دو مرکز، باعث نظم بخشیدن به امور و نیز خدمت‌رسانی مطلوب‌تر به طلاب خواهد شد.

آیت‌الله بوشهری: سطح زندگی طلبه‌ها پایین است

رئیس شورای عالی جامعه مدرسین با اشاره به سطح زندگی طلاب خاطرنشان کرد: عده‌ای از مردم گمان می‌کنند که تمام امکانات دست طلاب است و آنها در رفاه کامل زندگی می‌کنند درحالی‌که این‌گونه نیست و سطح زندگی طلبه‌ها از سطح زندگی متوسط جامعه خیلی پائین تر است.

آیت‌الله حسینی بوشهری مرکز خدمات را یک پشتوانه ارزشمند دانست و افزود: وظیفه مرکز مدیریت تعلیم و تربیت طلاب و وظیفه مرکز خدمات پشتیبانی و حمایت از طلاب می‌باشد. هر چه حوزه از نظر علمی و مرکز خدمات از نظر پشتیبانی، با یکدیگر همراه باشند، انتظار حوزه پویاتری را خواهیم داشت.

عضو شورای عالی حوزه های علمیه ادامه داد: اگر این حمایت و پشتیبانی هدفمند باشد باعث رشد علمی و پژوهشی طلاب می‌شود. به عبارت دیگر باید دنبال کنیم که در قبال این حمایت چقدر طلاب پیشرفت کرده‌اند و اوضاع درسی آنها را رصد کنیم.

امام جمعه قم مرکز خدمات و مرکز مدیریت را مکمل هم دانست و خاطر نشان کرد: اگرچه مرکز خدمات یک مرکز مستقل و زیر نظر مقام معظم رهبری است اما فلسفه وجودی مرکز خدمات، حمایت و پشتیبانی از مرکز مدیریت و مراکز حوزوی است.

نمایند مردم بوشهر در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که طلاب مرزبانان دین اسلام هستند و خدمت به آن‌ها یعنی خدمت به اسلام، افزود: خدمت‌رسانی به طلاب دارای افتخار بالا و اجر بسیار بالاتری است و افرادی که در این عرصه خدمت می‌کنند زحماتشان از دید خداوند دور نخواهد ماند.

وی با بیان اینکه تقسیم کار درست و منطقی بر اساس شرح وظایف باید مورد توجه قرار گیرد، خاطر نشان کرد: اگر مسئولین با هم برنامه‌ریزی کنند و خروجی برنامه یک چیز بشود، اختلاف و منازعه‌ای پیش نمی‌آید و خدمت‌رسانی بهتری می‌توانند انجام دهند.

در ابتدای این دیدار، حجت الاسلام و المسلمین میرمحمدی رئیس جدید مرکز خدمات به گزارشی از فعالیت‌های مرکز خدمات پرداخت و گفت: اقدامات مناسب و سامانه‌های خوبی ایجاد شده است تا طلاب نیازی به مراجعه حضوری به مرکز نداشته باشند و به صورت مجازی امور خود را پیگیری کنند که باید چنین اقدامات و ابتکاراتی در این مرکز ادامه یاید.

وی با اشاره به مستقل بودن مرکز خدمات خاطرنشان کرد: این استقلال به این معنا نیست که یک نگاه رقابتی و دوگانگی در حوزه علمیه ایجاد شود بلکه تمامی مراکز باید یک هم‌افزایی و وحدت و اتفاق‌نظر داشته باشند.

حجت الاسلام و المسلمین میرمحمدی با اشاره به رایزینی هایی که با وزارت مسکن، بنیاد مسکن و ستاد اجرایی صورت گرفته، گفت: ما قرار است حدود 1000 خانه برای طلاب واجد شرایط در سراسر کشور درست کنیم.

وی در ادامه گفت: برای هم‌افزایی و هماهنگی، جلساتی با مرکز مدیریت و جامعة المصطفی العالمیة داشته‌ایم و این هم‌افزایی در برنامه‌ها و جلوگیری از موازی کاری‌ها بین مراکز مطلوب است.

حجت الاسلام و المسلمین میرمحمدی همچنین به معرفی برنامه‌های دیگر مرکز خدمات از جمله بخش‌های فرهنگی، معیشت و کارآفرینی، صندوق قرض‌الحسنه و سلامت و امور بیمه پرداخت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج