جاباما
۱۱۲۳۲۲۷
۱ نظر
۵۰۰۲
۱ نظر
۵۰۰۲
پ

در ضیافت شام ملی‌پوشان با وزیر چه گذشت؟

ضیافت شام وزیر ورزش و جوانان به همراه رئیس فدراسیون فوتبال با کادر فنی و بازیکنان تیم ملی فوتبال برگزار شد که عزیزی خادم، اسکوچیچ و سلطانی فر دقایقی را با بازیکنان گفتگو کردند.

فارس: ضیافت شام وزیر ورزش و جوانان به همراه رئیس فدراسیون فوتبال با کادر فنی و بازیکنان تیم ملی فوتبال برگزار شد که عزیزی خادم، اسکوچیچ و سلطانی فر دقایقی را با بازیکنان گفتگو کردند.

به نقل از سایت رسمی فدراسیون، ضیافت شام وزیر ورزش و جوانان به همراه رئیس فدراسیون فوتبال با کادر فنی و بازیکنان تیم ملی فوتبال در حالی امشب یکشنبه نهم خرداد ماه برگزار شد که در ابتدای این مراسم عزیزی خادم، رئیس فدراسیون فوتبال گفت: علیرغم مشغله و جلسه با دولت محترم، مسعود سلطانی فر امروز در کیش حضور یافت تا حمایت خود را از تیم ملی اعلام دارد. در این مدت آنچه در توان داشت حتی فراتر از توان خود از تیم ملی دریغ نکرده است.

در ضیافت شام ملی‌پوشان با وزیر چه گذشت؟

وی ادامه داد: کار مهمی که ایشان برای ما انجام دادند حضورشان در کیش و بخشی دیگر علاوه بر پولی که سازمان برنامه بودجه داده است، اعلام حمایت کرده و گفتند که 10 میلیارد تومان به ما کمک خواهند کرد. جمله مهم و کلیدی که در آستانه بازیهای مهم، استراتژیک و حیاتی برای ما از نظر انگیزه بود، این بود که محدودیتی از حیث مالی نداشته و این خبر مسرت بخشی برای تیم ملی و جامعه فوتبال کشور است و نشان می‌دهد که مسئولین کشور در کنار تیم ملی فوتبال ایران هستند.

عزیزی خادم گفت: مسئله مهم دیگری که می خواهم به آن اشاره کنم، کمپ تیم ملی فوتبال در جزیره کیش است که کار تفاهم نامه آن انجام شده و قرارداد این کمپ در ظرف هفته آینده منعقد می‌شود و سلطانی فر در جمع خبرنگاران رسما اعلام کردند که 20 میلیارد برای شروع کمپ تیم ملی تیم ملی بزرگسالان و سایر تیم های ملی که از آن بهره خواهند برد، کمک خواهد کرد.

در ادامه این مراسم دراگان اسکوچیچ، سرمربی تیم ملی فوتبال گفت: خیلی خوشحالم از اینکه وزیر ورزش در جمع ما بوده و حضورشان نشان می‌دهد که برای تیم ملی و ما اهمیت قائل هستند. بسیار خوشحالم در جمع ما هستید و حضورتان برای ما روحیه بخش است.

در ضیافت شام ملی‌پوشان با وزیر چه گذشت؟

در ادامه مسعود سلطانی فر، وزیر ورزش و جوانان خطاب به ملی پوشان گفت: خسته نباشید به همه اعضای تیم اعم از سرمربی عزیز و زحمتکش، مربیان و بازیکنان تیم ملی که جز ستارگان فوتبال آسیا هستند و برخی پا را فراتر از آسیا گذاشته و موجبات عزت و افتخار را برای ایران و ایرانی فراهم کرده اند. قطعا حساسیت و اهمیت این بازی‌ها را می‌دانید. در حقمان از طرف AFC بی عدالتی می شود. در حالی که باید سه بازی را میزبانی می‌کردیم مجبور هستیم در کشوری بازی کنیم که یک پای این قضایا هست و باید مسابقه بدهیم.

وی ادامه داد: حداقل ۴۵ تا ۵۰ سال است که ورزش کشور و دنیا را دنبال می کنم، نتایج را می دانم و از نزدیک با رویدادهای ورزشی آشنا هستم. این باور را دارم هر زمان مشکلات و سختی بر ما مضاعف شده، نتیجه بهتری گرفته‌ایم. من این را می‌بینم با همتی که دارید، دعای خیری که مردم دارند انشاءالله بهترین نتیجه را بگیریم و از این مرحله با عزت و افتخار صعود کنیم و موجبات شور و شادی را برای مردم فراهم کنیم.

سلطانی فر افزود: از طرف دولت و مسئولین امروز به کیش آمدم و همانطور که امروز دیدید تعدادی از نمایندگان مجلس نیز اینجا بودند. همه جوره حمایت و پشتیبانی می‌کنیم و نیازهایتان را تامین می‌کنیم تا موفق باشید. امروز در جمع خبرنگاران اعلام کردم که هیچ محدودیتی از نظر تامین مالی برای حضور مقتدرانه شما وجود نخواهد داشت. تا جایی که توانستیم نیازهایتان را تامین کرده و از این به بعد نیز پشتیبانی خواهیم کرد.

در ضیافت شام ملی‌پوشان با وزیر چه گذشت؟

وی بیان کرد: عزیزی خادم که سه ماه است ریاست را بر عهده گرفتند، زحمات زیادی کشیدند. حدود دو ماه است که با ایشان بیش از 10 جلسه در خصوص این بازیها که چگونه نیازها را تامین کنیم، امکانات را فراهم کنیم تا چه تدابیری برای حضوری موفق در بازیها حضور داشته باشید، برگزار کرده و به بحث و بررسی پرداختیم.

وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: آروزی موفقیت برای شما دارم. بدانید که دعای خیر مردم و حمایت مسئولین کشور پشت سر شما است. در زمینه پاداشی که مطرح شده، تامین آن با من و به امید خدا در صورت صعود از این مرحله، بلافاصله آن را پرداخت خواهیم کرد. در مسیر که با عزیزی خادم می آمدم به من گفتند تعدادی از دوستان پاداش‌های قبل را دریافت نکرده اند که حتما ظرف چند روز آینده آن را پرداخت خواهیم کرد.

وی در پایان گفت: دوستانی که در جام جهانی حضور دارند بعد از پیروزی مقابل مراکش در اردو حضور پیدا کردم و پاداش ارزی قبل از بازی با اسپانیا را به صورت نقد پرداخت کردم و تلاشمان بر این بود که کمک کنیم برای بهتر نتیجه گرفتن. می‌دانم دوستان برای اهداف و آرمانهای بزرگتری تلاش می‌کنند. در شرایط سختی هستید اما همه ملت ایران منتظر هستند که شما سربلند از این 4 دیدار بیرون بیاید و موجبات افتخار و عزت ایران را فراهم کنید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خدایی ای کاش به همین خوبی که حرف می زنند عمرم بکنند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج