۱۱۲۳۲۳۳
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

خوش برگشتی به این پیراهن، سیامک نعمتی!

جدیدترین ملی‌پوش فوتبال ایران امروز خود را به محل هتل المپیک کیش رساند تا اولین تمرین خود را در کنار دیگر شاگردان اسکوچیچ انجام دهد.

ورزش سه: جدیدترین ملی‌پوش فوتبال ایران امروز خود را به محل هتل المپیک کیش رساند تا اولین تمرین خود را در کنار دیگر شاگردان اسکوچیچ انجام دهد.

بامداد یکشنبه بود که سیامک نعمتی در صفحه توییتری خود خبر داد که از سوی دراگان اسکوچیچ به اردوی تیم ملی فراخوانده شده و ۲۷مین بازیکن حاضر در اردوی تیم ملی در راه سفر به منامه است؛ نعمتی که در دوبی حضور داشت، به سرعت خود را به تهران و از آن‌جا به کیش رساند تا در آخرین جلسه تمرینی پیش از سفر به منامه حضور داشته باشد.

خوش برگشتی به این پیراهن، سیامک نعمتی!

هنوز پستی که اسکوچیچ برای مدافع-هافبک پرسپولیس در نظر دارد مشخص نیست و این‌که او را می‌خواهد در پست دفاع راست یا هافبک راست به کار بگیرد، مبهم است؛ با این‌حال اما سیامک نعمتی امروز با شماره 27 در تمرین تیم ملی شرکت کرد و آمادگی خود به کادرفنی تیم ملی نشان داد و باید دید تصمیم کادرفنی و در رأس آن دراگان اسکوچیچ برای نعمتی چه خواهد بود.

خوش برگشتی به این پیراهن، سیامک نعمتی!

او در سمت راست خط دفاعی اگر بخواهد به کار گرفته شود، رقبایی چون صادق محرمی، دانیال اسماعیلی‌فر و البته جعفر سلمانی دارد و در سمت راست خط هافبک تیم ملی هم می‌توان به حضور بازیکنانی چون وحید امیری و علی قلی‌زاده اشاره کرد؛ حالا باید دید آمادگی نعمتی در چه سطحی است و او در چهار مسابقه پیش‌روی تیم ملی در کدام پست به کار گرفته خواهد شد. بی‌شک تمرین با تیم ملی در منامه می‌تواند هماهنگی نعمتی با دیگر ملی‌پوشان را بیشتر کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج