۱۱۲۳۲۳۷
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

قهرمان اروپا فقط به یک ایرانی باخت!

نگاهی به عملکرد تیم چلسی در لیگ قهرمانان نشان می دهد که این تیم در مسابقات امسال در ۱۳بازی ۹ برد و ۳ مساوی و تنها یک باخت داشته است.

طرفداری: نگاهی به عملکرد تیم چلسی در لیگ قهرمانان نشان می دهد که این تیم در مسابقات امسال در ۱۳بازی ۹ برد و ۳ مساوی و تنها یک باخت داشته است.

چلسی قهرمان لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۲۱ در مسابقات امسال، در دور گروهی برابر سویا، کراسنودار و رن فرانسه در ۶ بازی ۴ برد و ۲ مساوی داشت و ۱۴ گل زده و ۲ گل خورده در کارنامه اش ثبت شد.

قهرمان اروپا فقط به یک ایرانی باخت!

آنها در دور دوم برابر آتلتیکو مادرید قهرمان امسال اسپانیا، در مجموع 2 بازی رفت و برگشت 3 بر صفر برنده شدند. آنها بازی رفت را 2 بر صفر و برگشت را یک بر صفر بردند.

در دور بعدی چلسی برابر پورتو ابتدا 2 بر صفر برنده شد اما سپس در همان بازی معروف با برگردان تاریخی مهدی طارمی با نتیجه یک بر صفر به پورتو باخته و تنها باختش رقم خورد.

چلسی در دور بعدی برابر رئال مادرید پر افتخارترین تیم اروپا و پر افتخار ترین تیم قرن 21 لیگ قهرمانان 3 بر یک در مجموع برنده شد، یک بازی 2 بر صفر و یک بازی یک بر یک و سرانجام در فینال آنها برابر تیم منچستر سیتی قهرمان امسال لیگ برتر و پر امتیاز ترین تیم 10 سال اخیر لیگ انگلستان یک بر صفر برنده شدند تا در مجموع با 9 برد و 3 مساوی و یک باخت 23 گل زده و 4 گل خورده قهرمان اروپا شوند. آنها برابر این همه حریف بزرگ، تنها 4 گل خوردند که یکی از آنها برابر مهدی طارمی بود، گلی که منجر به تنها باخت آنها بود. در واقع مهدی طارمی تنها کابوس قهرمان 2021 اروپا بود.

چلسی قهرمان انگلستان، قهرمان اسپانیا و پر افتخار ترین تیم اروپا را برد و تنها به تیمی پرتغالی باخت که سبب ساز این باختش هم همین مهدی طارمی ایرانی بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج