۱۱۲۳۲۶۷
۳ نظر
۵۰۰۵
۳ نظر
۵۰۰۵
پ

تشت‌زر: ثبات را از باشگاه استقلال گرفته‌اند

وقتی نام کوروش تشت زر به زبان می‌آید، بدون شک علاقه‌مندان به فوتبال یاد فوتبالیست تحصیل‌کرده می‌افتند که در سال‌های دور به خاطر همین تحصیلات در میان هم‌تیمی‌هایش جلوه خاصی داشت.

ایران ورزشی: وقتی نام کوروش تشت زر به زبان می‌آید، بدون شک علاقه‌مندان به فوتبال یاد فوتبالیست تحصیل‌کرده می‌افتند که در سال‌های دور به خاطر همین تحصیلات در میان هم‌تیمی‌هایش جلوه خاصی داشت. تشت زر اما در سال‌های اخیر زیاد در خصوص استقلال صحبت نکرده و این بار اما به خاطر بی‌مهری‌هایی که به این تیم شده است سکوت خود را شکسته و سعی می‌کند از تیم سابقش دفاع کند.

تشت زر در مورد بازی‌های استقلال می‌گوید: «با تأیید همه کارشناسان داوری در هفته‌های اخیر چقدر تصمیمات داوری به ضرر این تیم بوده؟ چرا باید استقلال تا این میزان از تصمیمات داوری متضرر شود؟ چرا فدراسیون پاسخگو نیست؟ در این هفت هشت سال اخیر تیم ما حدود ۱۰ مدیر و مربی عوض کرد. ما متوجه این موضوع هستیم که ثبات را از باشگاه گرفته‌اند. معمولاً هم انتخاب‌هایی برای مدیریت انجام می‌شود که افراد به هیچ‌وجه برای نشستن بر این مسند صاحب صلاحیت نیستند.»

این پیشکسوت استقلال در مورد خصوصی‌سازی این تیم می‌گوید: «اگر قرار است باشگاه استقلال در راستای خصوصی‌سازی به بخش خصوصی واگذار شود، باید سهام آن خُرد شده و به طور رایگان در اختیار عموم هواداران و پیشکسوتان قرار گیرد تا مجمع این باشگاه را تشکیل داده و تصمیمات مدیریتی برای آن گرفته شود. اگر هم قرار به فروش باشد، خیلی از هواداران دلسوز و پیشکسوتان هستند که تمکن مالی خرید و اداره این باشگاه را دارند و همانطور که گفتم اگر قصد فروش هم باشد، باید شرایط برابر برای متقاضیان خرید ایجاد شود. نه اینکه سهام آن را به افرادی واگذار کنند که ماحصل مدیریت‌شان در سال‌های اخیر کشتی استقلال را به گل نشانده است.»

پیشکسوت استقلال در ادامه ضمن انتقاد از عملکرد مدیریت این باشگاه می‌گوید: «چند هفته است که می‌گویند قرارداد میلیچ تمدید می‌شود اما نه این اتفاق می‌افتد و نه حتی حق و حقوق او را می‌دهند. نگرانی‌ام از این است که اینقدر این رفتارها با او ادامه پیدا کند تا بازیکنی که تعصبش را به رنگ آبی ثابت کرده، شاکی شده و پرونده‌ای بر پرونده‌های پرتعداد استقلال در فیفا اضافه نماید و با آبروی بین‌المللی این باشگاه بیشتر بازی شود.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • o

      همش زیر سر وزارت ورزش هستش

    • بدون نام

      صلا شما ثبات میدونید چی هست.....

      پاسخ ها

      • متیو دیانتی

        حتما تو میدونی لنگی .پیروزی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج