۱۱۲۳۳۳۶
۸ نظر
۵۰۳۴
۸ نظر
۵۰۳۴
پ

فصل پنجم «بچه مهندس» ساخته نمی‌شود

سریال تلویزیونی «بچه مهندس» در فصل چهارم خود اقبال همیشگی را نداشته و به نظر می‌رسد عوامل این سریال علاقه‌ای به ساخت پنجمین فصل این سریال ندارند.

خبرگزاری صبا: سریال تلویزیونی «بچه مهندس» در فصل چهارم خود اقبال همیشگی را نداشته و به نظر می‌رسد عوامل این سریال علاقه‌ای به ساخت پنجمین فصل این سریال ندارند.

فصل پنجم «بچه مهندس» ساخته نمی‌شود

فصل چهارم سریال «بچه مهندس» به کارگردانی احمد کاوری و تهیه‌کنندگی سعید سعدی سریال مناسبتی ماه رمضان ۱۴۰۰ بود که از شبکه دو سیما پخش شد و در نظرسنجی صداوسیما در جایگاه سوم سریال‌های رمضانی قرار گرفت.

این سریال که با تغییر بازیگر نقش اول آن در فصل چهارم همراه بود مانند فصل‌های گذشته خود از سمت مخاطبان با اقبال مواجه نشد و نقدها و صحبت‌های بسیاری از افت فصل چهارم در حین پخش این سریال و پس از اتمام آن در فضای مجازی منتشر شد. هرچند که به گفته حسن وارسته نویسنده این سریال، قصه «بچه مهندس» در فصل سه به پایان می‌رسید.

پس می‌توان گفت شاید علت افت این سریال به دلیل پرداخت به قصه‌ای است که حرف خود را زده و به پایان رسیده، چراکه از ابتدا هدف گروه «بچه مهندس» نشان دادن سه دوره از زندگی شخصیت نقش اول یعنی «جواد جوادی» بوده است.

حسن وارسته نویسنده «بچه مهندس» نیز در مصاحبه‌ای با تسنیم خود را به ادامه نگارش این سریال برای فصل پنجم بی‌میل نشان داده و از پروژه‌های جدیدی که به آن‌ها فکر می‌کند، صحبت کرده است.

حال به نظر می‌رسد برخلاف رویه این چند سال صدا و سیما که سریال‌ها را به فصل‌های بعدی می‌رساند، سریال «بچه مهندس» ادامه پیدا نخواهد کرد و فصل پنجمی برای این سریال درکار نخواهد بود، مگر صدا و سیما بخواهد این قصه تمام شده را همچنان ادامه دهد.

همچنین با توجه به شنیده‌های خبرنگار صبا اگر تلویزیون قصد ادامه تولید «بچه مهندس» را داشته باشد، باید با عوامل جدیدی از جمله تهیه‌کننده دیگری برای فصل پنجم مذاکره کندو

شاید بتوان به این شکل نتیجه گرفت زمانی که یک سوژه قابلیت پرداخت خود را از دست داده و دیگر ظرفیت ادامه دادن ندارد، تصمیم درست پایان دادن به آن سوژه است، چرا که اصرار به پرداختن قصه‌ای تمام شده نه تنها کیفیت را پایین می‌آورد بلکه باعث می‌شود هزینه‌ای که می‌تواند صرف یک قصه نو و تازه شود در مسیری اشتباه به هدر رود.

به نظر می‌رسد «بچه مهندس۴» نیز به همین دلیل نتوانست مانند فصل‌های گذشته مخاطب خود را راضی نگه دارد.

ثریا قاسمی، فرهاد قائمیان، محمدرضا رهبری، مهشید جوادی، سیما خضرآبادی، سهند جاهدی، کورش سلیمانی، عبدالرضا اکبری، عباس جمشیدی‌فر، سیاوش چراغی‌پور، شیوا خسرومهر، عزت‌الله مهرآوران، شهین تسلیمی، محمدرضا هدایتی، امید روحانی، رضا استادی، رحیم نوروزی، علیرضا جلالی‌تبار، بهنام شرفی، وحید نفر، ساغر عزیزی، رضا نامداری، روشنگ سه‌گله، پرویز بزرگی، حسین شمس‌آبادی، مونا خوارزمی، حسن ولیخانی، گروه بازیگران فصل چهارم این سریال را تشکیل می‌دادند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خدا رو شکر بالاخره کوتاه اومدن...

    • زمانی

      پول بیت المال رو صرف سریال های آبکی مثل جوجه مهندس می کنن

    • بدون نام

      بهتر

    • بدون نام

      اری به ساخت فصل پنجم بچه مهندس

      پاسخ ها

      • بدون نام

        نه

    • بدون نام

      لطفا ب منتقدان توجه نکنید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خداخیرتون‌بده

    • بدون نام

      به فدای سرم بهتر

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج