۱۱۲۳۶۳۹
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

واکنش مطبوعات به خرید آگوئرو توسط بارسلونا

رسانه‌ها و مطبوعات طرفدار بارسلونا به خرید آگوئرو توسط باشگاه آبی اناری واکنش نشان دادند.

خبرگزاری فارس: شب گذشته سرخیو آگوئرو به طور رسمی به جمع بازیکنان بارسلونا پیوست و با قراردادی ۲ ساله با بند فسخ ۱۰۰ میلیون یورویی هم‌تیمی مسی شد.

ستاره آرژانتینی که یکی از دوستان نزدیک مسی نیز است،‌ به اولین بازیکن تابستانی بارسلونا نام گرفت. او سعی دارد با گلزنی‌های خود در خط تهاجمی، مشکلات تیم پس از رفتن سوارس را پر کند.

مطبوعات اسپانیا با آمدن آگوئرو به این تیم، جلد اصلی خود را به این ستاره آرژانتینی اختصاص دادند. موندو در جلد اصلی خود، آگوئرو را به یک قاتل بزرگ نسبت داد و او را خرید خوبی برای بارسلونا دانست. این رسانه عنوان کرد که «اریک گارسیا» خرید بعدی این تیم خواهد بود.

واکنش مطبوعات به خرید آگوئرو توسط بارسلونا

اسپورت نیز با تیتر «آگوئرو بارسایی شد» از اولین خرید آبی‌اناری‌ها صحبت کرد. اسپورت نوشت که آگوئرو اولین خرید «دوره لاپورتا» نام گرفت و این تیم خریدهای دیگری نیز در سر دارد. این نشریه کاتالونیایی نوشت که لاپورتا در کارهای بعدی خود تکلیف 3 موضوع را روشن خواهد کرد. اول اینکه قرارداد اریک گارسیا را ظرف چند روز آینده رسمی خواهد کرد و دوم اینکه امرسون به تیم بارسلونا باز خواهد گشت.

اسپورت نوشت که بارسلونا با رئال بتیس بر سر بازگشت «امرسون» به توافق رسید و این مدافع راست پا به جمع بازیکنان آبی‌اناری‌ها بازخواهد گشت. انتظار می‌رود در این پنجره تابستانی «سرخیو روبرتو» به فروش رسد.

واکنش مطبوعات به خرید آگوئرو توسط بارسلونا

در قدم پایانی اسپورت نوشت که لاپورتا باید تکلیف سرمربی آینده تیم را نیز مشخص کند. به نظر امروز یا فردا تکلیف کومان مشخص خواهد شد که آیا سرمربی بارسلونا می‌ماند یا می‌خواهد از جمع این تیم جدا شود.

از جینی واینالدوم و ممفیس دپای نیز به عنوان دیگر خریدهای تابستانی بارسلونا سخن می‌گویند. البته بارسلونا باید طی چند روز آینده تکلیف مسی را نیز مشخص کند. به نظر می‌رسد لئو در این تیم ماندنی خواهد شد و قرارداد ۱۰ ساله بارسلونا را خواهد پذیرفت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج