۱۱۲۳۷۱۹
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

ماتئوس: گواردیولا، مسئول ناکامی سیتی است

اسطوره فوتبال آلمان و باشگاه بایرن مونیخ انتقاد تند و تیزی علیه پپ گواردیولا مطرح کرد.

خبرگزاری فارس: سرمربی اسپانیایی منچسترسیتی هفته ها و و شاید هم ماه ها مجبور باشد به انتقادات علیه خویش گوش دهد و صدایش درنیاید.

بعد از آنکه شنبه شب او و تیمش در فینال لیگ قهرمانان اروپا یک بر صفر از چلسی شکست خوردند و از قهرمانی بازماندند، سیل انتقادات علیه «خالق تیکی تاکای نوین» سرازیر شد.

این هجمه آنقدر گسترش یافت که «غیر انگلیسی ها» هم از پپ انتقاد کردند.لوتهار ماتئوس، از جمله چهره های است که علیه پپ به خاطر بازی فینال، موضع گیری کرده است.

او گفت:پپ مسئول اصلی باخت از چلسی است. او با ترکیبش قهرمانی اروپا را از باشگاه و هواداران قاپ زد.

ماتئوس افزود:پپ چاره ای ندارد جز این که از همه طرف به انتقادات به حق گوش دهد.

*اسطوره توخل را تمجید کرد

برخلاف موضع گیری مقابل مربی سیتیزن ها، کاپیتان اسبق تیم آلمان و بایرن از توماس توخل، سرمربی چلسی و هموطنش تعریف و تمجید کرد.

ماتئوس که با اسکای اسپورت مصاحبه می کرد، در مورد مربی که پس از یورگن کلوپ و هانس دیترفلیک، برای سومین سال پیاپی از آلمان قهرمان اروپا شد، اظهارداشت:در اصل عملکرد توخل با چلسی، کمی بالاتر از موفقیت های لیورپول و بایرن است. چون ترکیب و تجربه این تیم لندنی هنوز به صورت بهترین شکل ممکن در اروپا درنیامده است. در حالیکه می دانیم چند ماه پیش، همین تیم قبل از روی کارآمدن توخل، در رده نهم لیگ برتر بود. اما توماس توخل کاری کرد که خارق العاده است.

بازیکن پیشین ژرمن ها و کارشناس امروزی ادامه داد:یک بار دیگر در بالاترین سطح نشان داده شد که مربی می تواند از طریق صداقت، ظرافت تاکتیکی، احساس همبستگی و جو عالی به چیزهای برسد که خیلی ها فکر می کنند ممکن نیست.

*ادامه تعریف از سرمربی چلسی

ماتئوس در مورد عملکرد خوب توخل به موارد دیگری نیز اشاره کرد. او گفت: این واقعیت که بازیکنان تعویضی تقریبا بیشتر از بازیکنان داخل زمین خوشحال بودند، همه چیز را در مورد عملکرد درونی این تیم می گوید. توخل یک ویژگی خاصی در وجودش دارد که همین خصلت به او کمک کرد تا در مدتی زمانی بسیار کوتاه، برای تیم و باشگاه کسب موفقیت کند.

فرمانده سال های دور بایرن نقدی هم به باشگاه پاری سن ژرمن فرانسه داشت که چند ماه قبل و وسط فصل، بی دلیل توخل را کنارگذاشت.

او گفت: مالک باشگاه پاری سن ژرمن که دوستم است، حالا قدر مسلم شروع به تامل و تعجب می کند که چگونه اجازه داد مدیر ورزشی اش، توماس توخل را در زمستان از تیم بیرون کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج