۱۱۲۳۷۷
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

مجازات کره شمالی برای جاسوس کره جنوبی

منابع رسمی در کره شمالی اعلام کردند، یک جاسوس اهل کره جنوبی را که در پوشش مبلغ دینی به جاسوسی می پرداخت، به حبس ابد با اعمال شاقه محکوم کرده اند.

خبرگزاری فارس: منابع رسمی در کره شمالی اعلام کردند، یک جاسوس اهل کره جنوبی را که در پوشش مبلغ دینی به جاسوسی می پرداخت، به حبس ابد با اعمال شاقه محکوم کرده اند.

به گزارش خبرگزاری «آسوشیتدپرس»، «پیونگ یانگ»، روز شنبه (امروز) اعلام کرد جاسوس اهل کره جنوبی را که در پوشش یک مبلغ دینی در این کشور فعالیت زیر زمینی می کرد را روز جمعه محاکمه کرده است. بر اساس این گزارش، این فرد علاوه بر جاسوسی سعی داشت با راه اندازی «کلیساهای زیر زمینی» علیه پیونگ یانگ وارد عمل شود اما دستگیر و محاکمه شد.

رسانه های کره شمالی نیز اعلام کردند،‌ به این جاسوس که «کیم جونگ اوک» نام دارد،‌ اتهامات دیگری وارد است که «تلاش علیه مذاهب کره شمالی و صدمه زدن به شان و منزلت کشور و رهبران آن» از جمله آنها است. نتیجه این محاکمه امروز شنبه منتشر شده است.

گفتنی‌است کره‌شمالی و جنوبی به شدت علیه یکدیگر فعال هستند و در این بین آمریکایی‌ها نیز در کنار سئول علیه پیونگ‌یانگ وارد می شوند. پیش از این کره‌شمالی بارها اعلام کرده موفق به دستگیری جاسوس‌های آمریکایی و کره‌ای شده است که در پوشش های مختلف مثل توریست و جهانگرد، اقدام به جاسوسی می کرده اند.

به دلیل فضای بسته حاکم بر کره شمالی، معمولا اتهامات هرچند بی اساسی که علیه این کشور وارد می‌شود،‌ مورد توجه رسانه ها قرار می‌گیرد.

به عنوان مثال رسانه‌های غربی در پوشش همین خبر تلاش کردند این گونه القا کنند که کره شمالی واقعا یک مبلغ دینی را که برای رضای خدا در کره شمالی فعالیت می کرده را دستگیر و به حبس ابد محکوم کرده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج