جاباما
۱۱۲۳۸۱۰
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

قاضی‌زاده هاشمی: دو ماهه کرونا را جمع می‌کنم

نامزد انتخابات ریاست جمهوری مساله کرونا را بسیار جدی و اورژانسی توصیف کرد و گفت: دو تا سه ماهه این موضوع را جمع می کنیم تا مردم خاطرجمع شوند که سال بعد می توانند زندگی عادی داشته باشند.

ایرنا: نامزد انتخابات ریاست جمهوری مساله کرونا را بسیار جدی و اورژانسی توصیف کرد و گفت: دو تا سه ماهه این موضوع را جمع می کنیم تا مردم خاطرجمع شوند که سال بعد می توانند زندگی عادی داشته باشند.

امیرحسین قاضی زاده هاشمی در گفت و گویی گفت: بورس و رمز ارزها بحرانی است و این به معنای این نیست که این برنامه اساسی ما در حوزه اقتصاد است بلکه برنامه اساسی ما در حوزه اقتصاد ایجاد ثبات در قیمت‌ها به صورت دایمی برای کنترل تورم و ثبات در نرخ تورم است.

قاضی‌زاده هاشمی: دو ماهه کرونا را جمع می‌کنم

نامزد انتخابات ریاست جمهوری عنوان کرد: اولین کاری که باید انجام دهیم، حل کردن قضیه بورس است بنابراین دولت یک فاز اورژانسی دارد مثلا قضیه کرونا کاملا اورژانسی است و ۶۰ درصد مشاغل گرفتار این موضوع شده اند و باید در این زمینه اورژانسی عمل کرد و دو سه ماهه این موضوع را جمع کنیم.

قاضی زاده هاشمی ادامه داد: باید این مساله را جمع و جور کنیم تا مردم خاطرجمع شوند که می توانند سال بعد زندگی عادی داشته باشند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج