۱۱۲۳۸۳۵
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

مدافع کروات برای همراهی استقلال برمی‌گردد

هرویه میلیچ «پس از بازی با صنعت نفت آبادان ایران را به مقصد کرواسی ترک کرد و هر چند درباره ادامه همکاری‌اش با استقلال حرف و حدیث‌های زیادی همراه می‌شود، اما به زودی به ایران باز خواهد گشت تا آبی‌ها را در لیگ برتر همراهی کند.

ایرنا: «هرویه میلیچ‌« پس از بازی با صنعت نفت آبادان ایران را به مقصد کرواسی ترک کرد و هر چند درباره ادامه همکاری‌اش با استقلال حرف و حدیث های زیادی همراه می‌شود اما به زودی به ایران باز خواهد گشت تا آبی‌ها را در لیگ برتر همراهی کند.

هرویه میلیچ‌ ستاره کروات استقلال از بازیکنان مرد علاقه فرهاد مجیدی است. او پس از بازی با صنعت نفت آبادان ایران را به مقصد زادگاهش «کرواسی» ترک کرد. رفتن او از ایران با حرف و حدیث های زیادی همراه بود و اخباری شنیده می‌شد مبنی بر اینکه مبنی بر اینکه میلیچ‌ دیگر به ایران باز نخواهد گشت.

مدافع کروات برای همراهی استقلال برمی‌گردد

اولین چالش هرویه میلیچ‌ با استقلال به چند ماه پیش و روزهایی برمی‌گردد که محمود فکری هدایت آبی‌پوشان را بر عهده داشت و بازیکن کروات این تیم کمتر فرصت حضور در میدان را پیدا می‌کرد.

او که از ا شرایط نه چندان خوبش در این تیم رضایت نداشت، به خاطر پرداخت نشدن مطالباتش بدون هماهنگی با باشگاه استقلال ایران را ترک کرد و ۲ ماه در کرواسی ماند.

انتخاب فرهاد مجیدی به عنوان سرمربی استقلال شرایط را برای میلیچ‌ تغییر داد و او قبول کرد تا برگردد.‌ میلیچ در تهران بخشی از مطالباتش را دریافت کرد تا همه اختلافات برای مدت کوتاهی به فراموشی سپرده شود.

میلیچ‌ در دوران فرهاد مجیدی بر روی نیمکت استقلال اغلب اوقات بازیکن ثابت بود و با رسیدن به آمادگی ایده‌آل، نمایش‌های خوبی را در ترکیب پسران آبی به اجرا گذاشت.

میلیچ‌ ‌برای همکاری بلند مدت با استقلال تمایل زیادی داشت و به نظر می رسد دارد او بارها به مدیران این تیم اعلام کرد حاضر است قراردادی جدید را به امضا برساند و سال‌ها با پیراهن آبی در لیگ ایران بازی کند.

وی بارها با مدیران استقلال جلسه داشت اما هیچ وقت قراردادی تمدید نشد تا همه این مذاکرات به بن بست بخورد. حجت نظری عضو هیات مدیره باشگاه استقلال چند هفته پیش درباره وضعیت این بازیکن گفته بود: قبل از اینکه این بازیکن به ایران برگردد توافقاتی انجام شد که قرارداد وی با چه مبلغ و چه مدتی تمدید شود. به محض بازگشت مقداری از طلب وی پرداخت شد. بعد از حضور وکیل میلیچ در مذاکرات بخشی از توافقات اولیه را نپذیرفتند و موارد جدیدی را مطرح کردند که بخشی از خواسته‌های میلیچ را باشگاه قبول نکرد و این مساله باعث شد تا مذاکرات طولانی‌تر شود. بعد هم وارد بازی های آسیایی شدیم.

ستاره کروات استقلال از باشگاه استقلال طلب دارد؛ طلبی که کم نیست. چند روز پیش اخباری از اردوگاه آبی پوشان به بیرون درز پیدا کرد که میلیچ‌ در نامه‌ای به مسوولان این تیم اعلام کرده است تمام پولش را می‌خواهد که بنا بر محاسبات خودش مبلغی حدود ۵۵۲ هزار دلار است.

میلیچ به دغدغه‌ای بزرگ برای فرهاد مجیدی و هواداران استقلال تبدیل شده است و باید منتظر ماند و دید سرنوشت او به چه صورت رقم می‌خورد. آیا او به زودی باز خواهد گشت یا دوباره موانعی بر سر راه این بازگشت شکل می‌گیرد. هر چند بنا به اعلام یکی از مدیران استقلال او و دیاباته به زودی بر می‌گردند تا آبی‌پوشان را در ادامه مسابقاتی که در پیش است همراهی کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج