جاباما
۱۱۲۴۰۱۵
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

پاسخ لواندوفسکی به شایعات جدایی از بایرن

مهاجم لهستانی بایرن مونیخ درباره احتمال جدایی از این تیم صحبت کرد.

ایلنا: رابرت لواندوفسکی احتمال جدایی بایرن مونیخ در تابستان امسال را به منظور کشف فرصت‌های جدید دور از بوندسلیگا، جایی که از سال ۲۰۱۰ در آن بازی کرده است، رد نکرد.

قرارداد مهاجم لهستانی با بایرن تا ژوئن ۲۰۲۳ ادامه دارد و او تأکید کرده است که در بایرن احساس راحتی می‌کند. لواندوفسکی به کانال پلاس گفت: "من همیشه کنجکاوم که یک زبان جدید، یک فرهنگ جدید یاد بگیرم. من در بایرن بسیار وضعیت خوبی دارم. آن‌ها باشگاه بزرگی هستند و شهر [مونیخ] باشکوه است."

انگلیس، اسپانیا یا فرانسه؟

طبق گفته اکیپ فرانسه، پاری سن ژرمن می‌تواند یک تعویض احتمالی را در نظر بگیرد که کیلیان امباپه را به بایرن مونیخ ملحق کند و در صورت تمدید قرارداد مهاجم فرانسوی، لواندوفسکی به فرانسه منتقل شود.

در همین حال، روزنامه آلمانی بیلد فاش کرد که ملی پوش لهستانی می‌تواند مایل باشد مونیخ را به لندن یا بارسلونا ترک کند تا به ترتیب در چلسی یا بارسلونا بازی کند.

از زمان پیوستن به بایرن از بوروسیا دورتموند در سال ۲۰۱۴، لواندوفسکی ۲۹۴ گل در همه مسابقات به ثمر رسانده است تا پس از گرد مولر، دومین گلزن تاریخ باشگاه شود. مدیر عامل سابق بایرن مونیخ، کارل-هاینتس رومنیگه، اخیراً گفت: "روشن است که [لواندوفسکی] قرار است بماند، زیرا هیچ کس بازیکنی را که ۶۰ گل به ثمر برساند، نمی‌فروشد."

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج