۱۱۲۴۱۴۳
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

مهمترین جام دوران حرفه‌ای رونالدو کدام است؟

فوق‌ستاره پرتغالی تیم فوتبال یوونتوس فاش کرد که یکی از قهرمانی‌هایی که تاکنون تجربه کرده برای او خاص‌تر از بقیه بوده است.

خبرگزاری تسنیم: کریستیانو رونالدو به لحاظ انفرادی و تیمی تاکنون عناوین مختلفی را کسب کرده است، از قهرمانی در لیگ‌های مختلف گرفته تا قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا، اما یک جام برای او خاص‌تر از جام‌های دیگر بوده است. این فوق‌ستاره پرتغالی یکی از مستعدترین بازیکنان نسل خود به شمار می‌رود و تاکنون ۳۲ قهرمانی را با تیم‌های منچستریونایتد، رئال مادرید و یوونتوس تجربه کرده و پنج بار هم صاحب توپ طلا شده است. او همچنین با تیم‌ ملی پرتغال یک قهرمانی در یورو ۲۰۱۶ و یک قهرمانی در لیگ ملت‌های اروپا ۱۹-۲۰۱۸ تجربه کرده است.

رونالدو که پنج سال پیش در مسیر قهرمانی پرتغال در مسابقات یورو ۲۰۱۶ موفق به زدن سه گل شد، در یادآوری آن مسابقات گفت: شروع مسابقات یورو ۲۰۱۶ برای من به خوبی پیش رفت، اما سپس غمگین شدم، چون در دیدار فینال با فرانسه آسیب دیدم. در پایان مسابقه اما از خوشحالی گریه‌ام گرفت. در آن بازی سه حس مختلف را تجربه کردم، اما در نهایت چیزی که حس می‌کردم باورنکردنی بود. احتمالاً آن جام، مهمترین جام دوران حرفه‌ای‌ام بود.

وی ادامه داد: قهرمانی در یورو ۲۰۱۶ خیلی احساسی بود. اینکه بتوانیم دوباره در این مسابقات به قهرمانی برسیم، فوق‌العاده خواهد بود و ما با جاه‌طلبی پا به این مسابقات پا خواهیم گذاشت. ما تیم خوبی داریم، اما می‌دانیم که تیم‌های خیلی قدرتمندی در مسابقات یورو ۲۰۲۰ حضور دارند.

رونالدو که تاکنون موفق شده ۷۷۷ گل در دوران حرفه‌ای درخشان خود به ثمر برساند، همچنین درباره انتخاب بهترین گل دوران حرفه‌ای‌اش خاطرنشان کرد: متأسفانه باید بگویم که گل مورد علاقه‌ام گلی بود که به تیم فعلی‌ام یعنی یوونتوس (در برتری ۳ بر صفر رئال مادرید مقابل یوونتوس در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در فصل ۱۸-۲۰۱۷) به دوست فوق‌العاده‌ام جان‌لوئیجی بوفون زدم. باید بگویم آن گل، گل مورد علاقه من در تمام دوران حرفه‌ای‌ام است.

رونالدوی ۳۶ ساله در فصل اخیر در ۴۴ بازی راه‌راه پوشان تورین را همراهی کرد و موفق شد ۳۶ گل به ثمر برساند و عنوان آقای گلی (با ۲۹ گل زده) و بهترین مهاجم فصل اخیر سری A ایتالیا را نیز از آن خود کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج