۱۱۲۴۲۲۴
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

علم‌الهدی: شرکت در انتخابات، واجب شرعی است

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: حضور مردم در انتخابات ۲۸ خرداد یک تکلیف و واجب شرعی است و آحاد مردم وظیفه دارند در این عرصه تاریخی با شور و نشاط شرکت کنند.

ایرنا: نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: حضور مردم در انتخابات ۲۸ خرداد یک تکلیف و واجب شرعی است و آحاد مردم وظیفه دارند در این عرصه تاریخی با شور و نشاط شرکت کنند.

آیت‌الله سیداحمد علم‌الهدی روز چهارشنبه در همایشی با عنوان "مردم سالاری دینی در مکتب امام خمینی (ره)" طی ارتباط تصویری با علمای اهل سنت شهرستانهای باخرز و تایباد افزود: تحولی که امام راحل در اندیشه های سیاسی و اجتماعی ایجاد کرد در حقیقت معجزه ای بود که مورد تحقق قرار گرفت و تمام جهان اسلام مدیون این حرکت فوق العاده امام خمینی (ره) هستند.

علم‌الهدی: شرکت در انتخابات، واجب شرعی است

وی ادامه داد: مشارکت سیاسی در اندیشه سیاسی اسلام برخلاف اندیشه سیاسی غرب یک تکلیف است.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: دنیای غرب بر این باور است که مردم سالاری دینی و مشارکت سیاسی برای انسانهای یک کشور یک حق به شمار می رود که باید مورد استفاده قرار گیرد، اما امام خمینی (ره) مشارکت سیاسی و مردم سالاری دینی را به عنوان یک تکلیف معین کرده است.

وی افزود: با گذشت ۴۲ سال از پیروزی انقلاب اسلامی مردم سالاری دینی به عنوان یک ایده در دنیای اسلام مطرح شده که امام راحل آن را در کشور به عنوان یک بیداری تثبیت کرده است.

دبیر شورای برنامه ریزی مدارس علوم اهل سنت کشور نیز در ادامه این ارتباط تصویری گفت: انتخابات پرشور و مشارکت گسترده مردم، آینده کشور را تضمین خواهد کرد و هرچه انتخابات با اقبال عمومی بیشتری از سوی مردم همراه شود، اثرات و منافعش برای کشور و ملت بیشتر خواهد بود.

حجت الاسلام والمسلمین کاظم لطفیان افزود: روحانیان و علمای اهل سنت در این برهه حساس با استفاده از نفوذ خود بین مردم وظیفه دارند برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات تلاش کنند.

وی ادامه داد: حضور پرشور مردم در انتخابات که مظهر تعیین سرنوشت کشور توسط خود آنان است، موجب اقتدار هر چه بیشتر کشور می‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج