جاباما
۱۱۲۴۵۴۰
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

شرکت نکردن در انتخابات گناهی نابخشودنی است

عضو مجلس خبرگان رهبری انتخابات را لیله القدر تقدیرات سیاسی و اجتماعی کشور خواند و گفت: خطی که دائماً القا می‌کند که انتخابات تاثیرگذار نیست و بی‌فایده است، چه در خارج چه در داخل، خط دشمن است.

ایرنا: عضو مجلس خبرگان رهبری انتخابات را لیله القدر تقدیرات سیاسی و اجتماعی کشور خواند و گفت: خطی که دائماً القا می‌کند که انتخابات تاثیرگذار نیست و بی‌فایده است، چه در خارج چه در داخل، خط دشمن است.

حجت‌الاسلام والمسلمین جواد مجتهدشبستری با تاکید به اهمیت انتخابات و لزوم مشارکت مردم در آن اظهار کرد: مردم باید توجه داشته باشند که انتخابات مربوط به خود مردم بوده و در امر پیشبرد اداره کشور بسیار اثرگذار است.

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری افزود: اینکه برخی می‌گویند انتخابات تاثیرگذار نیست و بی‌فایده است، چه در خارج چه در داخل، این خطی است که دشمن دنبال می‌کند. ما باید باور کنیم انتخابات تأثیرگذار، سرنوشت‌ساز و لیله‌القدر تقدیرات سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی کشور است و این خود ما هستیم که با حضور و انتخاب‌مان سرنوشت آینده کشور را رقم می‌زنیم.

مجتهدشبستری تاکید کرد: باید باور داشته باشیم که شرکت در انتخابات صرف یک حق نیست بلکه تکلیفی است که سرباز زدن از آن گناهی نابخشودنی است و تکلیفی است که امنیت کشور و تمامیت ارضی کشور را حفظ می‌کند، دشمن را از طمع به این کشور مأیوس و او را خشمگین می‌کند؛ دوستان را امیدوار و خوشحال می‌کند و قلب مبارک حضرت ولی عصر(عج) خوشنود می‌شود، ارواح طیبه شهدا و روح بلند امام راحل(ره) قطعاً خشنود خواهد شد.

عضو مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: شاید برخی‌ مسئله ویروس کرونا را مانعی در این راه تلقی کنند اما با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و تدابیری که مسئولان اندیشیده‌اند این مسئله هم قابل مراعات است که مانعی وجود نداشته باشد. امیدواریم در روز انتخابات حضوری گسترده، پرشور و دشمن شکن را از مردم عزیزمان شاهد باشیم.

مجتهدشبستری یادآورشد: برای مردم مهم این است که فردی انتخاب شود که مشکلات کشور را بداند نه اینکه وابسته به این گروه یا آن گروه یا این جناح یا آن جناح باشد.

وی اضافه کرد: مردم دنبال کسی هستند که در وهله اول نسبت به مشکلات آنها آگاه باشد و بداند که امروز در درجه اول مشکل مردم، مشکل معیشت، مشکلات اقتصادی و مشکلات مربوط به تولید و تولیدگران و کارخانه‌های تولیدی، در درجه بعد مشکلات فرهنگی و اجتماعی است.

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: کسی که می‌خواهد رییس جمهوری شود باید برای حل این مشکلات برنامه داشته باشد و در عین حال از نظر مدیریتی سابقه مثبتی داشته باشد و مردم احساس کنند او فقط حرف نمی‌زند و شعار نمی‌دهد بلکه اهل عمل است و می‌شود روی حرف او حساب کرد و توان عمل کردن به وعده‌هایش را هم دارد.

مجتهد شبستری یادآورشد: فردی که وارد عرصه انتخابات شده و می خواهد سکان اجرایی کشور را در اختیار بگیرد، باید مشکلات امروز کشور را بداند و از دل مردم و از جنس مردم و همراه و صمیمی با مردم و دردآشنا باشد و بداند که راهکار مشکلات چیست و از مشاورین و اطرافیانی استفاده کند که پرتوان و پرانگیزه برای حل مشکلات کشور باشند.

وی در پایان گفت: بدانیم که اراده الهی این است که اگر بنابر تغییر و تحولی باشد، با اراده خود ما امکانپذیر خواهد بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج