۱۱۲۴۵۵۶
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

ذوالفقارنسب: مقابل بحرین بهتر فوتبال بازی می‌کنیم

کارشناس فوتبال کشورمان گفت:تیم ملی را با این مسابقه نباید ارزیابی کرد و در بازی با عراق و بحرین قطعاً بهتر و راحت‌تر فوتبال بازی خواهیم کرد.

فارس: کارشناس فوتبال کشورمان گفت:تیم ملی را با این مسابقه نباید ارزیابی کرد و در بازی با عراق و بحرین قطعاً بهتر و راحت‌تر فوتبال بازی خواهیم کرد.

بیژن ذوالفقار نسب در خصوص تیم فوتبال تیم ملی ایران مقابل هنگ‌کنگ اظهار داشت:‌در مسابقات اول تورنمنت‌ها همیشه حساسیت وجود دارد ضمن آنکه حریف تیم ملی غیرمتعارف فوتبال بازی می‌کرد و ساختاری کاملاً دفاعی را در پیش گرفت.

وی افزود: در جریان بازی کاملاً مشخص بود که تیم ملی به خاطر نداشتن بازی تدارکاتی تمرین شده فوتبال بازی نمی‌کند. اگر بازی با نتیجه ۳ بر صفر تمام می‌شد نتیجه خوبی گرفته بودیم ولی گلی که دریافت کردیم علامت سؤال‌هایی را ایجاد کرد. تیم ما نباید اینچنین غافلگیر شود و بازیکنانمان باید هوشیارتر باشند.

کارشناس فوتبال کشورمان تصریح کرد: معتقدم تیم ملی را با این مسابقه نباید ارزیابی کرد و باید دید در آینده عملکرد ملی‌پوشان چه خواهد شد، هر چند در بازی با عراق و بحرین قطعاً بهتر و راحت‌تر فوتبال بازی خواهیم کرد.

مربی اسبق تیم ملی فوتبال ایران در خصوص کیفیت نامطلوب زمین چمن ورزشگاه المحرق گفت: نه بحرین و نه عراق مقابل تیم ملی ما اینگونه که هنگ‌کنگ به میدان آمد بازی نخواهند کرد. هنگ‌کنگ با ساختار دفاعی هفت‌نفره و فوتبالی غیراستاندارد مقابل تیم ملی بازی کرد و آن دو مسابقه قطعا متفاوت خواهد بود.

وی تصریح کرد: درست است که زمین چمن بد و بلند بود، اما من به این مسائل بسنده نمی‌کنم و معتقدم نباید این چیزها را بزرگ کرد. اینکه بگوییم زمین خراب است و ما باختیم اصلاً توجیه ندارد چون عراق هم باید در همین زمین مقابل ما به میدان برود. ملی‌پوشان کشورمان به یاد داشته باشند که مسائل بیرونی نباید روی آنها تأثیر بگذارد و زمین خراب و اتفاقات دیگر نباید آنها را از مسیر خارج کند. در مجموع به تیم ملی خوشبین هستم و معتقدم که تیم ملی ما در آینده بهتر و بهتر خواهد شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج