۱۱۲۴۸۹۴
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

قسم جلاله محسن رضایی در مناظره

محسن رضایی گفت: من معتقد هستم که سال۱۴۰۰ ،سال گشایش و عبور از سختی ها است اما به عنوان یک سرباز باید هشدار بدهم و بگویم که چرا سینه خود را سپر ملت ایران می کنم.

خبرآنلاین: محسن رضایی گفت: من معتقد هستم که سال۱۴۰۰ ،سال گشایش و عبور از سختی ها است اما به عنوان یک سرباز باید هشدار بدهم و بگویم که چرا سینه خود را سپر ملت ایران می کنم.

امیرحسین قاضی زاده هاشمی در رابطه با موضوع بیکاری و مهاجرت قشر جوان و فعال کشور از مناطق روستایی گفت:

زمانی که از می‌گویم که ساختارهای منابع مالی را نادرست توزیع میکنند، نتیجه اش مهاجرت گسترده روستاییان و از بین رفتن مشاغل کشاورزی است.

قسم جلاله محسن رضایی در مناظره

۶۰ سال پیش آمریکایی‌ها طراحی به عنوان اصل اصلاحات ارضی برنامه ریزی کردند، این برنامه موجب شد که شغل و درآمد در مناطق شهری گسترش پیدا کند و مهاجرت از روستا به شهر تسریع شود. عمده ترین مسئله در این زمینه بازتوزیع نامناسب منابع است، در حال حاضر در کشورهای دنیا ما بیشترین مالیات در تولید داریم.

جوان های روستایی علاقه ای برای ماندن در روستا ندارند چون درآمدی ندارند، اگر ما منابع را طوری توزیع کنیم که بیشترین منابع به روستاها برود، بحث استخدام نیروی انسانی، اشتغال مولد و اختیارات کافی هم باشد تا هر شهرستانی خودش مانند پایتخت عمل کند، این مشکل حل می‌شود. ما برای این موضوع طراحی کرده ایم.

محسن رضایی نیز در پاسخ به سئوالی در مورد رفع فقر، فساد و تبعیض گفت:

من معتقد هستم که سال۱۴۰۰ ،سال گشایش و عبور از سختی ها است اما به عنوان یک سرباز باید هشدار بدهم و بگویم که چرا سینه خود را سپر ملت ایران میکنم. اول اینکه در ۸ سال آینده چالش هایی مانند بیکاری، آب، بدتر شدن محیط کسب و کار و ... را داریم یعنی اگر می‌خواهیم فساد و تبعیض از بین برود باید از تکرار دولت‌های گذشته به طور جدی جلوگیری کنیم.

از یک صحبت آقای همتی می‌توان فهمید که چه وضعی داریم. ایشان می‌گوید که چون بینش من با آقای روحانی تفاوت داشت کنارم گذاشتند، شما پس چرا کنار ایشان ماندید؟ چرا به شعور مردم ایران توهین می‌کنید؟ چرا می‌خواهید دولت‌های گذشته تکرار شود؟ مردم ایران قسم میخورم اگر دولت های گذشته تکرار شود ، فاجعه بزرگی شما را در بر می‌گیرد؟ من بیش از ۲۰ سال فریاد میزنم که به اقتصاد برسید.

دولت آینده باید از تمام نیروهای سیاسی استفاده کند ما نمی توانیم به ملت ایران خیاتن کنیم ما باید از این جنگ های روانی و متلک گفتن ها دست برداریم. خدا راضی نیست و نباید ملتی که یک تمدن را ساخته است،دستاوزیر جناح های سیاسی قرار بگیرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج