۱۱۲۴۹۷۰
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

برانکو: ایران می‌تواند به مرحله بعد صعود کند

سرمربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس گفت: به «دراگان اسکوچیچ» و کادر فنی تیم ملی فوتبال ایران اعتقاد عمیقی دارم و معتقدم ایران می‌تواند به دور بعد راه یابد.

مهر: تیم ملی فوتبال ایران در گروه C مسابقات انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر و انتخابی جام ملت‌های ۲۰۲۳ آسیا در کشور بحرین حضور دارد. رقابت‌های این گروه به میزبانی شهر منامه برگزار می‌شود و تیم ملی کشورمان فردا دوشنبه دومین بازی برگشت خود را مقابل میزبان برگزار می‌کند.

این در حالی است که ایران در بازی نخست برابر هنگ کنگ با نتیجه ۳ بر یک پیروز شد و برای صعود بی دردسر به دور نهایی، باید ۹ امتیاز باقیمانده را از بحرین، عراق و کامبوج بگیرد.

برانکو ایوانکوویچ سرمربی سابق تیم ملی ایران و پرسپولیس که این روزها هدایت تیم ملی عمان را بر عهده دارد، معتقد است ایران توانایی صعود به مرحله بعد را دارد.

برانکو در این خصوص به شبکه خبر گفت: ایران، عراق و بحرین شانس یکسانی برای صعود دارند. ایران در شرایط دشواری است و در بازی با بحرین کار، راحت نخواهد بود.

سرمربی سابق تیم ملی ایران تاکید کرد: ولی اعتقاد عمیقی به اسکوچیچ (سرمربی ایران) و کادر فنی اش دارم و معتقدم می‌تواند به راحتی مسابقات را پشت سر بگذارد و به دور بعد راه یابد. امیدوارم در وهله اول بحرین را شکست بدهد.

برانکو خاطرنشان کرد: عراق از نظر سنتی همیشه یک حریف ناخوشایند بوده است. باید امیدوار باشیم که اسکوچیچ با توانایی‌هایش این حریفان را شکست بدهد و به دور بعد صعود کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج