۱۱۲۵۰۸۱
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

صعود همتی به جایگاه دوم در سایه مناظره اول

آنچه سامانه مانیتورینگ فضای مجازی دیتاک از بیگ‌دیتای نامزدهای انتخابات ریاست‌جمهوری در ۱۵ خردادماه نشان می‌دهد، افزایش ۱۰۰ تا ۳۶۰ درصدی بیگ‌دیتا و توجهات کاربران شبکه‌های اجتماعی پیرامون این افراد است.

راهبرد: آنچه سامانه مانیتورینگ فضای مجازی دیتاک از بیگ‌دیتای نامزدهای انتخابات ریاست‌جمهوری در ۱۵ خردادماه نشان می‌دهد، افزایش ۱۰۰ تا ۳۶۰ درصدی بیگ‌دیتا و توجهات کاربران شبکه‌های اجتماعی پیرامون این افراد است.

این حجم از توجهات بیگ‌دیتای ۱.۲ میلیاردی را به‌دنبال داشته و عامل ایجاد رکورد جدیدی از تولید محتوای انتخاباتی ۱۴۰۰ شده است.

حواشی مناظره اول، همتی را با یک پله صعود به جایگاه دوم امتیاز توجه در شبکه‌های اجتماعی و جایگاه دوم توجهات هر بستر رسانده و این مساله عامل سقوط یک پله‌ای محسن رضایی در امتیاز توجه است.

در تاریخ این گزارش، تمام کاندیداها با افزایش توجه مواجه بوده‌اند و در این میان مهرعلیزاده بیشترین افزایش و جلیلی کمترین افزایش توجهات فضای مجازی را تجربه کرده‌اند.

بر اساس رصد دیتاک از شبکه‌های اجتماعی در ۱۵ خردادماه، میزان توجهات حول نامزدهای انتخاباتی با حدود ۶۰۰درصد افزایش همراه بوده که درصد بالایی از آن پس از مناظره اول تولید شده است.

حواشی مناظره و اصطلاح نامزد پوششی، همتی را با ۲۷۲درصد افزایش توجه نسبت به روز گذشته مواجه ساخته و وی را به جایگاه دوم رسانده است. در مقابل رضایی نیز با یک پله افت جایگاه مواجه بوده است. با حضور همتی در جایگاه دوم، احتمال ایجاد دو قطبی رییسی-همتی جدی‌تر مطرح می‌شود.

با وجود افزایش توجهات حول تمام نامزدها، جایگاه اکثریت بدون تغییر بوده است. مهرعلیزاده با حدود ۳۶۰درصد، زاکانی با ۲۹۶درصد و همتی با ۲۷۲درص افزایش بیگ‌دیتا بیشترین میزان افزایش توجهات را تجربه کرده‌اند.

صعود همتی به جایگاه دوم در سایه مناظره اول

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج