جاباما
۱۱۲۵۱۷۴
۱ نظر
۵۰۱۶
۱ نظر
۵۰۱۶
پ

توضیحات مجری استقلالی در خصوص ممنوع‌الکار شدن

مهدی واعظی مجری یکی از برنامه‌های تلویزیونی گفت: با من تماس گرفتند و گفتند فعلاً لازم نیست دیگر به برنامه بیایم. در واقع تعلیق شده‌ام. تا جایی که می‌دانم، قرار شده برنامه سلام تهران هم فعلاً بخش ورزشی نداشته باشد.

خبرورزشی: مهدی واعظی مجری یکی از برنامه‌های تلویزیونی گفت: با من تماس گرفتند و گفتند فعلاً لازم نیست دیگر به برنامه بیایم. در واقع تعلیق شده‌ام. تا جایی که می‌دانم، قرار شده برنامه سلام تهران هم فعلاً بخش ورزشی نداشته باشد.

توضیحات مجری استقلالی در خصوص ممنوع‌الکار شدن

طی روزهای اخیر این بحث مطرح شده که مهدی واعظی مجری بخش ورزشی برنامه سلام تهران که از شبکه استانی پایتخت پخش می‌شود، به دلیل انتقادات مطرح شده در برنامه خود از وزارت ورزش و شخص وزیر، ممنوع الکار شده است. اتفاقی که به شدت مورد انتقاد هواداران استقلال در فضای مجازی قرار گرفت و از آن به عنوان ممنوع التصویر شدن مجری استقلالی یاد کردند.

واعظی در این رابطه به خبرورزشی گفت: اجرای بخش ورزشی برنامه سلام تهران با من است و برای افزایش بار کیفی آن از مهمانان عزیز و سرشناس استفاده می‌کنیم. دقیقاً طبق همین روال آقای علی فتح‌الله‌زاده را دعوت کردیم تا به عنوان مدیر عامل اسبق استقلال صحبت کند ولی پس از پایان برنامه‌ای که ایشان حضور داشت، با من تماس گرفتند و گفتند فعلاً لازم نیست دیگر به برنامه بیایم! در واقع تعلیق شده‌ام. تا جایی که می‌دانم، قرار شده

برنامه سلام تهران هم فعلاً بخش ورزشی نداشته باشد؛ مگر اینکه مدیران محترم جور دیگری تصمیم بگیرند.
واعظی در مورد این شائبه که انتقادات مطرح شده از وزارت ورزش در آن برنامه باعث ممنوع الکاری او شده نیز تصریح کرد: شکل اجرای من به گونه‌ای است که سؤال می‌کنم و ترجیح می‌دهم مهمانان بیشتر صحبت کنند. واقعاً نمی‌دانم چه اتفاقی افتاد. حتی برای اینکه حرف و حدیث ایجاد نشود، لایو اینستاگرام خودم را هم کنسل کردم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خب کیسه کش واقعا نمی دانی چکار کردی در تلویزیون ؟؟؟؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج