۱۱۲۵۲۳۴
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

سعادت: هنوز اول راه هستم

سطح کیفی مسابقات خیلی خوب است و تقریبا همه تیم‌ها با نفرات کامل به این مسابقات آمدند. درباره خودم هم باید بگویم که من هنوز اول راه هستم و باید بیشتر سعی و تلاش کنم، همیشه نگاه رو به جلویی دارم و دوست دارم به اهدافی که برای خودم معین کردم، برسم.

روزنامه فرهیختگان: سطح کیفی مسابقات خیلی خوب است و تقریبا همه تیم‌ها با نفرات کامل به این مسابقات آمدند. درباره خودم هم باید بگویم که من هنوز اول راه هستم و‌ باید بیشتر سعی و تلاش کنم، همیشه نگاه رو‌ به جلویی دارم و دوست دارم به اهدافی که برای خودم معین کردم، برسم.

سعادت: هنوز اول راه هستم

بردیا سعادت، جوان‌ترین ملی‌پوش تیم ملی بزرگسالان که این روزها در زمین والیبال لیگ ملت‌ها نامش را بیش از پیش بر سر زبان‌ها انداخته در دو بازی مقابل ایتالیا و بلغارستان درخشید و هر وقت به زمین رفت به‌عنوان بازیکنی موثر بازی کرد تا به نسل آینده تیم ملی بزرگسالان خوشبین و امیدوار باشیم.

سعادت که در بازی با ایتالیا بیشترین پرش برای زدن آبشار را به نام خود ثبت کرد و در بازی با بلغارستان چند امتیاز شروع بازی را از آن خودش کرد، این روزها هماهنگ‌تر با تیم و با اعتمادبه‌نفس بیشتری به زمین می‌رود و کارش را به بهترین نحو تمام می‌کند تا مانند دیگر جوان‌های تیم ملی به اعتماد سرمربی روس تیم ملی جواب روشنی داده باشد. پسر خوش‌اخلاق والیبال که این روزها در تیم ملی بزرگسالان می‌درخشد با خبرنگار «فرهیختگان» بعد از بازی و پیروزی مقابل بلغارستان هم‌کلام شد که در ادامه ماحصل این گفت‌وگو را خواهید خواند.

جوان‌ترین بازیکن تیم هستی، تجربه حضور در لیگ ملت‌ها تا الان چطور بود؟

بله درست است، جوان‌ترین بازیکن تیم ‌من هستم و در این مسابقات بودن برای من تجربه خوب و ارزشمندی است که دوست دارم نهایت استفاده را کنم.

این بازی‌ها همان‌طور که گفتی برایت هم کسب یک تجربه عالی است و هم فرصت عالی برای آینده والیبالی‌ات، نظرت درباره اعتماد الکنو به جوان‌ها چیست؟

بله درست است، این اولین دوره‌ای هم هست که من در تیم ملی بزرگسالان حضور پیدا کردم و تلاشم این است که از فرصت‌ها به‌نفع احسنت استفاده کنم و‌ خودم را‌ بتوانم نشان بدهم. الکنو هم‌ نگاه ویژه‌ای به جوانان دارد و این‌ فرصتی برای جوان‌هاست که بتوانیم عملکردمان را با اعتمادی که می‌کنند نشان بدهیم.

تیم ملی ایران روند روبه رشدی در این مسابقات داشت، روحیه تیم را الان چطور می‌بینی؟

همه تیم روحیه خوبی دارند و رفته‌رفته هماهنگی و شرایط تیم بهتر می‌شود که در بازخورد بازی بچه‌ها هم کاملا مشهود است.

بازی با ایتالیا که با تیم اصلی‌اش نیامده بود چطور بود؟

بازی با ایتالیا سخت بود، درست است که ایتالیایی‌ها تیم اصلی‌شان را نیاوردند ولی یک تیم با‌انگیزه را که تلفیقی از جوان‌ها و چند بازیکن باتجربه بود همراه داشتند که واقعا خیلی خوب و جنگنده حاضر شدند و خوشحالیم که توانستیم بازی را ببریم.

در مسابقه با ایتالیا بیشترین پرش را برای کسب امتیاز داشتی، چطور به این عملکرد خوب رسیدی؟

بله درست است، همیشه سعی می‌کنم چه از لحاظ بدنی، فیزیکی و تکنیکی خودم را ارتقا بدهم تا بتوانم بهترین عملکردم را نشان بدهم. بدنسازی خیلی خوبی را هم در اردوها پشت‌سر گذاشتیم و بدن‌هایمان خیلی آماده است.

از بازی با بلغارستان هم بگو، ست دوم کمی تیم تحت‌فشار قرار گرفت ولی به هرحال سه ست پشت‌سر هم را به دست آوردید؟

بلغارها ست دوم را خیلی خوب شروع کردند و کمی تحت‌فشارمان گذاشتند ولی خداراشکر توانستیم به بازی برگردیم و ببریم تا این هفته را بتوانیم با سه برد پشت‌سر بگذاریم.

در دو بازی اخیر هر وقت به زمین آمدی برای تیم تاثیر‌گذار بودی، هماهنگ‌تر شدی یا اعتمادبه‌نفست را در زمین پیدا کردی؟

بله، رفته‌رفته شرایط بهتر می‌شود؛ هماهنگ‌تر می‌شوم و همیشه سعی می‌کنم بهترین عملکردم را نشان دهم تا بتوانم به تیم ملی کشورمان کمک کنم.

سرمربی تیم درمورد نوع بازی‌ات نظری داده است؟

الکنو همیشه قبل از بازی‌ها نکته‌هایی را می‌گوید و بعد از بازی کمی راجع به بازی صحبت می‌کند و همیشه تیمی صحبت می‌کند تا روند تیم بهتر شود. او همیشه تیم را در نظر می‌گیرد و عملکرد بچه‌ها را تجزیه و تحلیل می‌کند و درنهایت نکات فنی را می‌گوید.

لیگ ملت‌ها برای تیم ملی ایران درحقیقت محکی برای المپیک است، فکر می‌کنید به آن چیزی که هدف خودت به‌عنوان بازیکن و کادر فنی است می‌رسید؟

بله این مسابقات بسیار به تیم به‌منظور آمادگی بیشتر برای المپیک کمک می‌کند و این را می‌توان در بازی به بازی بهتر و هماهنگ‌تر شدن بچه‌ها دید.

تجربه کار با الکنو چطور است؟

الکنو ‌از بزرگ‌ترین و پرافتخار‌ترین مربی‌های دنیاست و به‌طور حتم کار با او کمک زیادی به ما به‌خصوص جوانان می‌کند.

درحال حاضر با کدام بازیکنان راحت‌تری؟

با همه رابطه خوبی دارم و ‌بزرگان تیم همیشه به جوان‌تر‌ها کمک‌ می‌کنند.

سطح کیفی مسابقات و عملکرد خودت تا اینجا به‌طور کل چطور بوده است؟

سطح کیفی مسابقات خیلی خوب است و تقریبا همه تیم‌ها با نفرات کامل به این مسابقات آمدند. درباره خودم هم باید بگویم که من هنوز اول راه هستم و‌ باید بیشتر سعی و تلاش کنم، همیشه نگاه رو‌ به جلویی دارم و دوست دارم به اهدافی که برای خودم معین کردم، برسم.

وضعیت الان تیم از نظر جسمی چطور است؟ خسته نیستند بچه‌ها؟

همه آمادگی جسمانی خوبی داریم و در اردو‌هایی که در تهران برگزار شد تمرین‌های خیلی خوبی را از لحاظ آمادگی جسمانی انجام دادیم که باعث شده تیم سرحال باشد و در هر بازی بهترین عملکرد در زمین را داشته باشیم و برای پیروزی تیم ملی کشورمان تلاش کنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج