جاباما
۱۱۲۵۲۷۴
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

ذوالفقارنسب: تیم ملی هماهنگ‌تر خواهد شد

کارشناس فوتبال کشورمان در خصوص شرایط تیم ملی گفت: در بازی اول بازیکنان ناهماهنگ بودند، اما این مساله در ادامه راه حل می‌شود و می‌توانیم بازی بهتری را برابر بحرین و عراق از تیم ملی کشورمان ببینیم.

ایرنا: بیژن ذوالفقارنسب تصریح کرد: تیم ملی بدون بازی تدارکاتی راهی بحرین شد و همین مساله کافی بود تا نفرات در زمین سردرگم و ناهماهنگ باشند. اما آنچه مهم بود این است که ۳ امتیاز این بازی به نام ما ثبت شد هر چند اعتقاد دارم می توانستیم در این بازی بهتر و شاداب تر بازی کنیم.

وی تاکید کرد: انجام دیدارهای دوستانه بسیار مهم است چرا که باعث می شود بازیکنان هماهنگ شده و یکدیگر را در زمین بازی بهتر پیدا کنند. این هماهنگی در بازی های بعدی بیشتر می شود و بازیکنان در شرایط بهتری قرار می گیرند.

کارشناس فوتبال کشورمان در مورد بازی برابر بحرین و عراق هم گفت: باید مروری بر بازی قبلی داشته باشیم و بدانیم در دیدارهای بعدی چه می خواهیم، ما در جناحین ناهماهنگ عمل کردیم و در حرکات ترکیبی نیز موفق نبودیم.

وی افزود: در برخی از مواقع در پاس های صحیح هم عملکرد خوبی را از بازیکنان ندیدیم هر چند با آمدن مهدی ترابی به زمین شرایط بهتر شد اما در کل می توان بازی برابر هنگ کنگ را یک دیدار تدارکاتی قلمداد کرد. اما در خصوص دیدار برابر بحرین و عراق باید به این مساله اشراف داشت که این دو بازی خیلی متفاوت است، نباید در برابر این دو تیم اشتباه کنیم چرا که فرصتی برای جبران نداریم و باید هوشمندانه به زمین برویم و نتیجه بگیریم.

پیشکسوت فوتبال ایران تاکید کرد: با توجه به شناختی که از تیم ایران و رقبا وجود دارد به صعود از این مرحله امید بسیار دارم البته اگر تیم ملی بتواند تمرکز خود را حفظ کند و از حاشیه ها دوری کند. بازیکنان ما انگیزه بالایی برای برتری در این دو دیدار دارند و می توانیم بحرین و عراق را شکست دهیم و با آرامش و تمرکز راهی مرحله بعد شویم.

گفتنی است تیم ملی فوتبال ایران از گروه C مرحله مقدماتی جام جهانی روز دوشنبه ۱۷ خردادماه و از ساعت ۲۱ به وقت تهران باید رو در روی بحرین به میدان برود. بحرین از ۶ بازی خود ۱۲ امتیازی است و در صدر جدول این گروه قرار دارد و تیم ایران نیز با یک بازی کمتر و ۹ امتیاز در رده سوم است، عراق نیز با ۵ بازی و ۱۱ امتیاز در جایگاه دوم قرار دارد.

تیم های هنگ کنگ و و کامبوج نیز با ۵ و یک امتیاز در رده های چهارم و پنجم هستند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج