جاباما
۱۱۲۵۳۹۷
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

رئیس فدراسیون در منامه، نایب‌رئیس در مینسک!

رئیس فدراسیون فوتبال و نایب رئیس زنان این فدراسیون در حال حاضر در خارج از این ایران همراه کاروان تیم‌های ملی هستند.

ورزش سه: رئیس فدراسیون فوتبال و نایب رئیس زنان این فدراسیون در حال حاضر در خارج از این ایران همراه کاروان تیم‌های ملی هستند.

شب گذشته و در ضیافت شام ملی‌پوشان فوتبال ایران پیش از مصاف با بحرین، شهاب‌الدین عزیزی‌خادم رئیس فدراسیون فوتبال در اردوی شاگردان اسکوچیچ حاضر شد و با آن‌ها گپ و گفتی داشت و به ملی‌پوشان وعده داد تا در صورت پیروزی مقابل بحرین، پاداش ویژه‌ای را پرداخت کند؛ همان‌طور که صبح امروز پاداش پیروزی مقابل هنگ‌کنگ به حساب اعضای کاروان تیم ملی واریز شد.

رئیس فدراسیون در منامه، نایب‌رئیس در مینسک!

همزمان با حضور عزیزی‌خادم در منامه بحرین، سیده شهره موسوی نایب رئیس زنان فدراسیون فوتبال هم همراه کاروان تیم ملی فوتبال زنان در مینسک بلاروس حضور دارد؛ تیم ملی فوتبال زنان بامداد روز گذشته راهی کشور بلاروس شد تا در تورنمنتی بین‌المللی و دوستانه مقابل تیم‌های بلاروس و ازبکستان حضور پیدا کند و نایب رئیس زنان فدراسیون فوتبال نیز همراه کاروان دختران ملی‌پوش بود و عازم مینسک شد. در حال حاضر کاروان ایران منتظر مشخص شدن پاسخ تست کرونای خود هستند تا تمرینات‌شان را آغاز کنند.

این دو مسابقه پس از دو سال، اولین تجربه دیدارهای ملی و رسمی تیم ملی فوتبال زنان خواهد بود که باعث می‌شود تا بار دیگر رسماً نام تیم ملی فوتبال زنان ایران به رنکینگ فیفا بازگردد؛ هر چند که ماه گذشته فیفا با اعلام رنکینگ جدید خود بدون احتساب شرایط کرونایی، نام تیم ملی فوتبال زنان را در فهرست خود جای داده بود اما پیروزی در دو مسابقه دوستانه مقابل بلاروس و ازبکستان می‌تواند در سرنوشت رنکینگی فوتبال زنان موثر باشد.

ضمن آن‌که ملی‌پوشان فوتبال زنان در واقع خود را مهیای حضور در تورنمنت مقدماتی جام ملت‌های آسیا که شهریورماه به میزبانی هند خواهد بود، می‌کنند و دیدار دوستانه با دو تیم پرقدرت و باکیفیت فوتبال زنان یعنی بلاروس و ازبکستان در رشد سطح کیفی شاگردان ایراندوست و شناخت بهتر نقاط ضعف و قوت می‌توانست موثر باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج