۱۱۲۵۴۵۱
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

سرمربی بحرین: نیمه دوم غائله را به ایران باختیم

سرمربی بحرین بعد از باخت مقابل ایران گفت: ما در نیمه اول بازی خوبی انجام دادیم، ولی در نیمه دوم غائله را باختیم.

فارس: سرمربی بحرین بعد از باخت مقابل ایران گفت: ما در نیمه اول بازی خوبی انجام دادیم، ولی در نیمه دوم غائله را باختیم.

تیم ملی کشورمان امشب در هفته ششم مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ به مصاف بحرین رفت و در این بازی حساس با نتیجه ۳ بر صفر به پیروزی رسید.

سرمربی بحرین: نیمه دوم غائله را به ایران باختیم

هلیو سوزا سرمربی بحرین بعد از باخت این گفت: ما در نیمه اول بازی خوبی مقابل ایران انجام دادیم و موفق شدیم چند موقعیت برای خودمان خلق کنیم البته ایران هم موقعیت داشت. اما در نیمه دوم غائله را به ایران باختیم و اشتباهاتی مرتکب شدیم که باعث شد چند گل دریافت کنیم.

وی افزود: ما در این بازی به دنبال برد بودیم و برای تساوی وارد زمین نشده بودیم. در بازی رفت موفق شده بودیم ایران را شکست دهیم ولی در این بازی در نیمه دچار اشتباهاتی شدیم و باختیم. بازی به بازی شرایط فرق می کند. اکنون ما 12 امتیاز داریم و یک بازی پیش رو داریم و می توانیم امتیاز خود را به عدد 15 افزایش دهیم و منتظر نتایج تیم های دیگر گروه باشیم. البته کارمان سخت است چون ایران و عراق دو بازی پیش رو دارد ولی ما یک بازی داریم.

سرمربی پرتغالی بحرین ادامه داد: ما در بازی تغییرات در بازیکنان داشتیم و نسبت به بازی این کار را انجام داده بودم. به بازیکنان در این بازی گفته بودیم از فضای های کناری استفاده کنند و تاجایی که ممکن بود ‌آنها تاکتیک ها را در زمین اجرا کردند ولی کافی نبود و به نحو احسن نتوانستند برنامه ها را در داخل زمین اجرا کنند. ما در نیمه دوم 2 تا 3 موقعیت خوب خلق کردیم ولی قدر این فرصت ها را ندانستیم تا بازی با این نتیجه به پایان برسد.

سوزا در ادامه به تمجید از ستاره های ایرانی پرداخت، گفت: ما از فوتبال دو کشور متفاوت صحبت می کنیم. شما ببینید در ترکیب ایران بهترین گلزن و بازیکن فصل گذشته لیگ روسیه یعنی سردار آزمون حضور دارد. همچنین بهترین گلزن لیگ پرتغال یعنی مهدی طارمی برای ایران بازی می کند. اخیرا گل طارمی به چلسی در لیگ قهرمانان اروپا به عنوان بهترین گل سال لیگ قهرمانان انتخاب شد. بازیکنان ایران در بهترین های لیگ اروپا بازی می کنند و باشگاه های فوتبال ایران در بالاترین سطح فوتبال آسیا یعنی لیگ قهرمانان آسیا حضور دارند و به مراتب بالا می رسند اما در مقابل بحرین تنها دو تیم باشگاهی دارد که در AFC کاپ بازی می کنند. شما باید بدانید در گروه دو تیم قدرتمند ایران و عراق حضور دارید ولی ما با تیمی منسجم به مصاف این دو تیم بزرگ رفتیم و هیچ ترسی از این تیم ها نداشتیم. اما ما با شجاعت تمام در تمام ها حضور داشتیم و به کارمان ادامه می دهیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج