جاباما
۱۱۲۵۵۰۵
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

یوزها، رختکن منامه را هم فتح کردند

اولین پیروزی تیم ملی فوتبال ایران مقابل بحرین در خاک این کشور باعث شد تا شیرینی دوچندانی درخشش شاگردان اسکوچیچ داشته باشد.

ورزش سه: به جز آن‌که دیشب تیم ملی فوتبال ایران توانست با پیروزی خود مقابل بحرین، از این تیم در جدول گروه C دور دوم مرحله مقدماتی جام جهانی بگذرد و حالا به عنوان یکی از تیم‌های دوم تا پایان هفته هشتم، شانس صعود به مرحله نهایی را دارد، پیروزی سه گله شاگردان اسکوچیچ مقابل بحرین، از حیث دیگری هم ارزشمند بود و آن‌هم اولین پیروزی تیم ملی در منامه مقابل بحرین بود.

پیروزی که با درخشش سردار آزمون و مهدی طارمی به دست آمد و زوج شاغل در فوتبال اروپا، توانستند با پیراهن ملی هم روزهای فوق‌العاده باشگاهی‌شان را ادامه دهند و در تاریخ‌سازی فوتبال ایران در خاک بحرین، بیشترین سهم را داشته باشند و با گلزنی خود، زمینه‌ساز پیروزی شاگردان اسکوچیچ شدند.

یوزها، رختکن منامه را هم فتح کردند

پس از شکست بحرین و صعود با 12 امتیاز به جایگاه دوم جدول گروه C، بازیکنان تیم ملی در کنار اعضای کادرفنی در رختکن منامه عکسی به یادگار انداختند تا روز مهم پیروزی در مقابل بحرین در منامه، به ثبت برسد و در واقع برای اولین‌بار ژست شادی پس از شکست دادن بحرین در خاک خودش نیز در رختکن ورزشگاه ملی بحرین در تاریخ فوتبال ایران بماند.

حالا دو قدم دیگر تا صعود بی‌دردسر شاگردان اسکوچیچ به مرحله نهایی مقدماتی جام جهانی 2022 قطر مانده است، آن‌ها باید ابتدا کامبوج را شکست دهند و سپس در دوئلی سرنوشت‌ساز از سد عراق بگذرند تا بدون اما و اگر و با خیالی آسوده صدرنشینی خود را در گروه C جشن بگیرند و مستقیماً راهی مرحله بعدی شوند و دست پر به ایران بازگردند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج